Inlägg från: xXMaLoXx |Visa alla inlägg
  • xXMaLoXx

SoA

Om omröstningen hade legat i ett forum för lite yngre, så hade nog ingen annan än Jax fått röster.

Det känns som att när man passerat den värsta fjortiseran så söker man lite mer karaktär för att bli attraherad.

Jag går igång på Opie för att han är relativt manlig, men man skönjer hans mjuka sidor därinne någonstans. Han är sluskig, skitig och kan med att ta livet av folk...men ändå sååå.....mjuuuuk^^

www.hecate.se Theo 100111 <3
  • xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-05-26 21:46:30 följande:
    jag skulle inte ligga med en kvinna alls. jag är lite skum på det viset men jax ex (abels mamma) skulle jag nog hångla med på fyllan kasnke

vet inte vad tara varit med i förr, men jag tycker inte att hon är något särskilt.. men pooie gillar henne.
    Hehe...Jax ex, det är hon som spelar Joeys syrra va? Och sen var hon väl med i D H en sväng?
  • xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-05-26 21:49:00 följande:
    ja, men det är det ju.. joeys syrra, tyckte jag kännde igen henne. Hon är söt på något vis
    Jag gillar henne inte av någon anledning^^
  • xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-05-26 22:11:43 följande:
    haha.. så olika det kan vara... Jag vill ha gamla gubbar och mulliga tjejer
    Haha, gamla gubbar vet jag inte om jag vill ha...men gärna relativt mogna och med mycket karaktär. Eller *harkel*, jag tycker liksom att Sam Elliot är sjukligt sexig trots sin ålder *visslar*

Jag har nog inte tjejtyp som jag föredrar, har inte funderat så mycket på det. Hade jag..så antar jag att hon skulle vara grymt tatuerad iaf :P
  • xXMaLoXx
    Goonie skrev 2011-05-26 22:16:19 följande:
    Oo me.. almost. Om man tar i lite Tungan ute hahaha.
    :P
    varfördåför skrev 2011-05-26 22:16:45 följande:
    haha.. då snackar vi gammla gubbar

jag trodde ju inte att de i samcro var så gamla (de sexiga altså) men de är ju i mina föräldrarsålderallihop, så ganska gamlaär de, iaf 20-30år äldre än mig

jag kollar mycket på tjejer, men bara på håll tjejer är vackra, särskilt  de som är kvinnliga
    Haha, ja nästan hundra år typ. Men han har något.....som jag fan tror att alla tjejer ser.

Mja alltså, när det gäller foto och liknande så kollar jag hellre på tjejer. Och isf tjejer tillhörande någon subkultur. Gillar inte pinnsmala med jätteboobs...utan naturliga kvinnor. Men jag skulle nog inte tända på en kvinna direkt.
  • xXMaLoXx

Jag var tvungen att kolla igenom bilderna igen....och Opie funkar fortfarande för mig^^

Är det så att det skulle behövas, så ställer jag gärna upp med en hårtvätt och ryggskrubb :D

• xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-05-27 22:28:24 följande:
    sådär nu har de lagt sig då blev det skift byte.. nu får du och jag taöver

klart att opie funkar ännu, han har ju inte skitigare hår än vad jax hade ändå, abra längre

happy är inte md i klubben han hör till någon systerklubb vist är det så, han är aldrig med och röstar?!
    Haha, jamen precis. Han kör säkert med mössan sen iaf, så man slipper se det^^
    Hoppas vi kommer se den lååånga grundliga tvagningen sen.. *slurp*

Jag tror att det är så, men de vill väl ha in honom och den där andra killen? Han med skojiga namnet som Tig vägrar att rösta in^^
  • xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-05-27 22:35:59 följande:
    jo, han lär ju ha mössan (tror han har komplex för öronen).. ja, en stud i duschen med opie.. det skulle vara något det *suck*

först lånade dom som bara in happy för fulgöra, men han är ju som med mer och mer.. han stannade efter att de haft besök av alla klubbar, var dte till begravningen av halfsack eller? också stannade happy sedan.
    Haha....ja en stund i duschen, utan mössan då tack :P

Mjo...jag tror du har rätt. Faen...man måste nästan se alla säsonger rakt av innan nästa kommer :D
Svar på tråden SoA