Inlägg från: LittleMissSunshine |Visa alla inlägg
  • LittleMissSunshine

SoA

Men är det nån mer som tycker att Opie är jävligt het? I början hade jag bara ögon för Jax, men Opie är alltså nästan minst lika het nu. Hans röst är ju så sexig och ja, hela han. 

• LittleMissSunshine
    Linda1976 skrev 2011-11-16 22:23:18 följande:
    Opie och Tig är mina absoluta hetingar.

Jax är ju bara en liten påg. 
    Fast jag är ju bara en liten tösabit så Jax passar mig perfekt Flört
  • LittleMissSunshine

Fast jag kan ta Opie också. Inga problem. 

• LittleMissSunshine
    Linda1976 skrev 2011-11-16 22:32:17 följande:
    En annan sak: På toan så ringde ju Juice och "anmälde" sig  - varför? ska han inte bara skita i det nu, när han är "hispanic" och att pappan e svart kvittar?

Så många frågor, så lite svar...

Får nog sova på saken  
    ja, jag hänger inte riktigt med där heller...men jag tänker att då vart det ju onödigt att Juice blev utpressad i första taget...så synd om stackarn..
  • LittleMissSunshine
    Passionsfrukt skrev 2011-11-17 18:11:02 följande:
    Jag vet inte, sa han nåt? Jag fattar inte heller att Otto säljer ut dem. Han måste ha något ess i ärmen för jag kan bara inte tro det. Men han har ju faktiskt gett klubben sitt allt: friheten, synen, hustrun och snart även livhanken... vad får han för det? En polare som knullar hans fru och sedan lämnar henne död i ett dike (som man ju försökte få honom att tro).
    Jag hoppas han blåser Boktipset.
    Ja alltså, ursäkta men ibland hänger jag inte med alls i svängarna. Jag var under intrycket att Otto tror att Bobby dödade hans fru...men har gör inte det längre då? Känner mig lite vilsen när det gäller den situationen. Kan nån upplysa mig tack :D
  • LittleMissSunshine
    varfördåför skrev 2011-11-17 18:27:53 följande:
    jo, nu tror han att dte är bobby igen först trodde han inte dte, boktippset övertalade honom, sedan kom bobby och då trodde han inte det, men så övertalade boktippset honom igen så nu tror han ju det igen

men bobby, kan ju förklara nu, och hur dte än är så tror nog otto mer på bobby än på boktippset, för han vet ju vem boktippset är, och han vill ju träffa boby igen..
    Okej då är det lite klarare. Ja, jag är bara rädd att otto ska göra illa Bobby på nått sätt när han kommer dit. :S
  • LittleMissSunshine

Oh my FRIKKIN god!!! Jag kommer inte klara en vecka tills nästa avsnitt!!! Vad ska man ta sig till liksom? Nog för att det inte hände jättemycket i detta avsnittet, men det lägger iallafall upp för nästa veckas avsnitt som verkar (baserat på promon) innehålla ganska mycket action och snabba svängar :D 

• LittleMissSunshine
    Passionsfrukt skrev 2011-11-23 20:03:54 följande:
    Lösningen stavas: kolla andra serier samt var konstant aspackad tills nästa avsnitt Skrattande
    Bra idé! =)
  • LittleMissSunshine

Åh, vad spännande! Undrar om Clay verkligen kommer dö eller ej...vad tror ni? 

• LittleMissSunshine

Ja,, vad ska man säga. Det har ju varit värsta lineupen för att Clay ska dö, men nehep. Kanske sker det i säsong 5 ändå för så jäkla seglivad ska han väl inte va! 

Vad tyckte ni om slutet?? Jag vart inte beredd på att Tara skulle reagera så, men det kanske är bra =)

Svar på tråden SoA