Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-24 17:19:23 följande:
    Jahaaa, ja det var gulligt med kortlivat.
    Vänta du bara som sagt... har han varit på torken än? Det tror jag ändå inte... Han hade en bra period där ett tag faktiskt...
    Nu ska jag inte säga mer Foten i munnen
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:00:00 följande:
    får ladda hem dem och se då så kan vi ha en house tråd också
    Jaaaa, ladda och titta! JAg håller på dööööör av att hålla inne allt.
    Oj shit, du har inte sett speedavsnittet? House tyckte det var en skitbra idé att byta Vicoden mot amfetamin :'DSoA SoA
    SoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoA.
    Shit, hur långt kan man skriva egentligen?
    (Är alltså inte ot här.)
    jo det har jag sett, då är jag på säsong sex? (tv,nu... söker, läser) :-O jag är på säsong 6 avsnitt 20 ju
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 17:22:48 följande:
    Men jag har ju ofavoritat den nu när jag har den här Förvånad
    men den ligger ju här i ts
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 17:26:40 följande:
    Men jag skriver inte i den. Är det snusk där nu? Kanske får hoppa in igen.
    nää.. är inget där nu.. den är död.. emn du kan ju starta upp den igen eller så sätter du bara igång att prata snusk här så hänger vi säkert på
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 17:27:29 följande:
    HURRAAA!!!
    en sesong efter dig då.. en sesong laddar jag nog ner över natten
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 17:34:45 följande:
    Jag ska bara bränna några skivor *koncentration* sen ska jag se om jag kommer på nåt. Oskyldig
    jag sa ju tex nyss att jag skulle ha sex med painy, det om något var väl att vara snuskig
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 17:39:10 följande:
    Fast du använde ju ordet fortplanta och då blir det ju oerhört osnuskigt på en gång Foten i munnen
    mm.. blev evolutionärt..
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 17:40:14 följande:
    Du skulle ta livet av honom direkt, sådär gamla gubbar med syrgastub borde nog inte få upp pulsen över 125/70 Skrattande
    hehe.. sant.. men irl såg han inte så skabbig ut som då han är painy dock
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 17:45:20 följande:
    Här kommer snusket:
    sex på hoj.
    That is all.
    jag hade varit livrädd att den skulle tippa (tarförgivet att den står still)
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 17:48:55 följande:
    EN HD väger åtminstone 100 kg så jag tror inte den tippar i första taget. Beror på hur våldsam man är.

Alltså shit, jag fattar inte ens att jag förde detta på tal. Jag har ätit way too much socker. Ber om ursäkt.
    jag ahr som sagt en pappa som ägen en hd (ganska precis en sådan här image.annonsborsen.se/online/923000/923707_0.jpg ) och jag har altid varit rädd att den skall tippa då man sitte rpå den och bara stödet håller uopp den.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 17:56:59 följande:
    Den där ser ut som en lättviktare jämfört med vad SAMCRO kör Glad
    Nej jag skojar bara. Jag har missat det att din pappa har en HD. Jag vet inget om motorcyklar, jag bara utgår ifrån att de är hemskt tunga. Har testkört en kinesvespa en gång och upplevde den som tung så jag bara utgår ifrån att en Harley är ännu tyngre och därmed stadigare.
    Jag borde sluta utgå ifrån saker och ting. It makes me look bad.
    har för mig att den väger 160kg men jag kan vara helt ute och cykla jag tror dock att den är STÖRRE än de samcro kör iaf tyngre då den har mer "tjoller"