Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-10-30 20:02:40 följande:
    hahaha.. ja
    Kollade ett gammalt avsnitt av Futurama tidigare idag och det enda jag hörde då Leela talade var Gemma... när jag först började kolla SoA var det tvärtom, så fort Gemma öppnade munnen hörde jag bara Leela... Var samma sak då jag kollade Beauty & the Beast-serien med Linda Hamilton och Ron Perlman, då Linda var i rutan såg jag bara Sarah Connor... när jag ser på Terminator 1 eller 2 med Linda Hamilton så ser jag bara Catherine från Beauty & the Beast Tungan ute
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-30 20:19:11 följande:
    och jag såg bara pegg bundy då jag började se SoA
    Skrattande Jag har aldrig ens sett det...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-30 21:05:01 följande:
    ja, det gick verkligen inte ihop att blåsta peggy kunde "styra" en mc klubb
    Om det heter Våra värsta år på svenska så kan jag nog ha sett något enstaka avsnitt som liten Skrattande Men det är verkligen enerverande då en skådis blivit känd i en viss roll och sedan ser man den rollen förevigt.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-31 09:11:38 följande:
    ja, tur att jag inte fattade att det var jag som var med i "qver as folks" för då hade han verkligen förlorat all trovärdighet som mc kille
    Jag har det på datorn men har inte hunnit se än... fast å andra sidan kanske det är lika bra, tror jag skulle skratta ihjäl mig om jag såg låtsastuffe mc-killen som liten bögpojke Tungan ute
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-31 16:05:41 följande:
    jag såg en annan serie med han också.. typ en "gymnasie" serie.. i den är han riktigt söt och där är han brittisk dessutom, han är bättre på sitt modersmåltror jag, eller så gilla rjag abra den dialekten bättre
    Haha, jag råkade trycka på "Anmäl inlägg" istället för citera... skickade dock inte iväg anmälningen, vilken tur Tungan ute
    Hans brittiska accent sken lite igenom då han grälade med Piney, tycker jag... han är säkert bättre då han får tala BE, det är väl de flesta? Jag skulle iaf vara sämre skådis om jag talade rikssvenska istället för finlandssvenska...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-31 16:26:28 följande:
    haha.. jag hade blivit lite förvånad om jag fått en varning för det där inlägget

det skulle vara om de som sköter fl verkligen står på jax sida och blir arga om man inte håller på honom i alla lägen
    Haha, det  hade sett bra ut! "På grund av din fientliga inställning mot Jax utfärdar vi härmed en varning åt dig. Om du inte genast avbryter ditt smutskastande av Jax utseende och personlighet blir du avstängd i en vecka."
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-31 16:39:33 följande:
    haha.. ja och jag får aldrig mer, någonsin, posta inlägg anonymt igen
    Shit, det värsta straffet nånsin! Hur ska du då kunna göra personliga påhopp?
  • Passionsfrukt
    Liljeblomman skrev 2011-10-31 19:37:07 följande:
    Sen tror jag att Juice kommer berätta nu hur allt ligger till. Och då lär han antingen dödas på ett grymt sätt, eller så kommer de att sätta dit polisen gemensamt istället.
    Om dom dödar honom så dödar jag dom tillbaks, jag måste ju hämnas Juice för han är numera min secret boyfriend! Drömmer
  • Passionsfrukt
    Liljeblomman skrev 2011-10-31 19:46:28 följande:
    Jaså, är han din favorit? :)

Jag TROR att han får klara sig i serien för annars hade de ju haft många chanser att ta död på honom redan.
    (Ja, jag överanalyserar allt!)
    Min "riktiga" favorit har alltid varit Chibs men jag har alltid tyckt om Juice också och i den här säsongen har han varit extra söt och i behov av min hjälp Flört Så vi dejtar i smyg. Men berätta inte åt nån! Oskyldig
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-31 21:41:26 följande:
    tror ni överanalyserar lite allihopa nu.. jag tror inet att juice blir dödad och ja tror inte att det blir problem med jax och opie..

Jag tror detta leder till att de fixar poliserna. det är jku dit det måste leda.. har dom ihjäl halva klubben nu så blir nästa säsong väldigt tunn
    jag tror inte Opie och Jax får några problem men däremot tror jag Juice ligger ganska illa till, delvis för att jag är övertygad om att Clay tappat greppet totalt.
    Imorgonimorgonimorgon får vi se!!!