Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-11-01 21:07:00 följande:
    donna är med i house...
    Var tvungen att kolla upp... jo i ett avsnitt. Många halvkända skådisar spelar förr eller senare patient i House, hon som spelar Tara i True Blood var patient i sista avsnittet på typ säsong 7 Glad
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 21:35:19 följande:
    men hon är med ikväll, som fru åt en patient
    Du ser från TV4 eller vem som nu sänder i Sverige? Jag kollade nyaste avsnittet från USA igår, jag minns inte längre vad som händer i de äldre säsongerna...
  • Passionsfrukt

Haha, jag och en kompis såg avsnittet ilag... när Clay lovade Gemma rätt in i ögonen att han inte skulle skada Tara skrek vi bägge två på samma gång: LIAR LIAR PANTS ON FIRE!!! Trodde inte på honom ett ögonblick! Tror inte Gemma tror speciellt mycket på honom heller.

Men alltså... ett helt avsnitt went by utan att någon frågade var Piney var. Wtf?

Och stackars Juice han är en sååååååå blåögd liten mes, jag vill bara bitchslappa honom för han kan ju inte vara så dum att han går på vad Skägget säger! Fast jag tror att han a) antingen luras eller b) vet att han själv kommer att dö så han gör ett sista försök att åtminstone rädda själva klubben.
    Stackars tönt. Och vafan, jag ville banka skiten ur Jax då han bara "A Son never kills himself" eller nåt, då han fick veta om Juice. Tack för ditt stöd, ditt satan.

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-03 19:00:59 följande:
    fast jag fattar grejen med att de måste kunna lita på varandra och juice är inte stabil för fem öre..
    Jo men ändå! Killen är helt klart traumatiserad av sin fängelsevistelse och vad som hänt den senaste tiden (eller ja, det säger han ju att han är och han ljuger ju, men det är såna saker man får PTS av) och inte minsta lilla förståelse! Förutom att älskade fina Chibs förstås... han vet hur det känns... Hjärta
  • Passionsfrukt
    sasty skrev 2011-11-04 16:44:04 följande:
    Avsnitt 10 som ligger ute är fejk, virus! Så ta för fan inte hem det!
    Tack för varningen! Ingen risk dock, tankar alltid hem avsnitten från samma ställe och man vet ju när avsnitten går i USA, ligger nånting ute före sändningstiden är det ju garanterat fejk Glad
  • Passionsfrukt
    sasty skrev 2011-11-04 16:49:55 följande:
    Precis :). Jag var lite naiv, men virussöktw den innan. Jobbigt att vänta tills onsdagar ibland ..
    Kan hända den bästa. Tur att du virussökte först!
    Följ med på t.ex. IMDb så ser du när avsnitten sänds, då vet man när man kan vänta nya avsnitt. Jag följer sju serier för tillfället varav en del ibland gör pauser på två veckor så jag har faktiskt skrivit upp i kalendern vilka dagar vilket avsnitt ska komma... ja, jag är nörd, men även hemskt tankspridd Flört
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-06 15:11:59 följande:
    jag ahr tapetserat och städa och en massa annat  nu i hälgen så jag har inte haft tid att sitta vid datorn alls :-O

Men ikväll då barnen lagt sig så blir det nog lite dexter innan sovdags... saknar ju mina serier (börjar längta efter game of thrones nu.)
    Ååh, lite house makeover! Härligt!
    Själv blev jag idag diagnosticerad med lunginflammation och mår apa Rynkar på näsan Hade CRP på 103 och temp på 39,7 då jag var till läkaren... skoj...
  • Passionsfrukt
    sasty skrev 2011-11-09 16:17:07 följande:
    Är de någon mer som hört att de ska vara dubbelavsnitt nästa ?
    Det tycks vara lite olika uppgifter om det så jag vågar inte säga något. Tidigare säsongsavslutningar har väl varit dubbelavsnitt? Orkar inte kolla upp (har feber)...