Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

LittleMissSunshine skrev 2011-11-14 16:20:15 följande:
    Jaha okej, har kollat på nätet och folk har hört olika. Vi får se helt enkelt, vore ju kanske mer realistiskt om det var en av the sons som skulle döda honom såklart. 

Sedan hade jag helt missat att de lagt till extra avsnitt på säsong 4. Men ju fler desto bättre ju :D 
    Jax. Helt klart Jax. Allt annat vore fel. Jax måste få hämnas attacken på Tara och på sin mor. Opie kan hjälpa till pga vad Clay gjorde mot hans fru och far.
  • Passionsfrukt

Shitshitshit det var typ bästa avsnittet ever!
    Och det enda jag har med mig från det är en gråtande Juice. Alltså han triggar nog nånsorts modersinstinkt i mig. Ville bara trycka hans hans mot min barm Glad

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-16 20:38:14 följande:
    haha, och jag kände samma för chibs, var ju han som var den ädle ändå och faktiskt tyckte jag ovanligt bra om tig också, han avr väldigt sympatisk

men det avr i denna tråden vi pratade om att "Kozick" skulle komma tillbaka va, att vi saknade honom... känns ju lite som att detkasnke hade varit bättre om ha väntat till nästa vecka med att återvända :-S
    Jo Chibs var också underbar, han var som en far. Och som han hanterade den där granatkastaren.... mrrrawr! Men Juice, lille Juicyponken... åh, fatta vad jag sitter här med stjärnor i ögonen och vill ta hand om honom!

Jag visste Tig skulle flippa då han såg Gemma, men inte att han skulle flippa på det där viset. Det arbetas upp nu, hatet mot Clay... det är riktigt nervkittlande!

Och ja, Koziks död... det var väldigt wtf. Man hann liksom inte med. Han kunde ha fått dö på ett lite bättre sätt. Sämsta döden ever i en TV-serie.
  • Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-16 21:18:27 följande:
    Nåt lurt är det ju ändå med honom..något personligt är det kanske...
    Helt klart nåt shite med Skinnrocken. Fan att man ska behöva vänta så länge som en hel vecka tills nästa avsnitt!
  • Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-16 21:28:32 följande:
    Ja, verkligen! Någon som vet vad nästa avsnitt kommer att heta? Så man kan kolla upp promonSkrattande
    Nästa avsnitt heter tydligen Burnt and Purged Away, vilket ju låter extremt hintedy-hint-hint.

Clay kan gå på två sätt: 1) han dödas rent fysiskt av någon eller 2) han dödas mentalt, dvs kastas ut ur klubben, ut i kylan, inga vänner kvar, ingen status, inga pengar, ingen fru. På det viset kunde en femte säsong inledas med att han försöker komma tillbaka på nåt vis.
    Tänker jag.
  • Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-16 21:43:10 följande:
    Shit, såg precis promon och det verkar ju som att saker och ting blir jäävligt spännande. 
    Crap-o-rama, jag såg också och fan gud i london att man ska behöva vänta en vecka!
  • Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-16 21:49:32 följande:
    Haha ja...se på gamla avsnitt så länge. Brukar jag göra när jag får abstinens. Kollar typ gamla klipp på Jax och Tara...som den när de sexar inne på toaletten. Bättre scen får man leta efter :D
    Ska jag se på sexscener så är nog Tara och Jax det sista jag ser på. De är så gullepluttiga, jag tål ju knappt att se på Jax sådär annars heller Glad Nej, isf söker jag nog fram något intressantare.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-17 09:24:04 följande:
    sexigast är chibs, alla dagar
    HjärtaHjärtaHjärta Chibs!!!

Åh jag hade älskat om Juice bara ringt upp och sagt "suck my black daddy's big black cock!" men han skrev ju nog som sagt på nåt papper... Men det där att han sköt den där ena medlemmen och så, det behöer ju ingen få veta... iofs så kan ju Skinnjackan/Boktipset droppa att det var Juice som knyckte knarket och då kan det ju gå upp en och annan talgdank för de flesta... så han måste nog fundera noga över vad han ska säga och till vem. Men han var så underbart lättad då Chibs var som att "jaha, din farsa är svart, så vadå?". Gullepojken. Varför i hela fridens namn tänder jag på honom men inte på Jax, dom är ju lika pojkar bägge två? Säkert för att Jax är så utpräglat "den man ska tycka är het om man är tjej".
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-17 16:20:37 följande:
    det blir nog lättare för juice om clay dör, så att han får ta det med jax istället. börja om på nytt

boktippset är såååå lömsk, inte lika lätt att hata som hon som opie sköt, men lömsk är han och inte pålitlig för fem öre :-P
    Han är så jävla obehaglig! Hon ATF-bitchen visste man ändå var man hade, hennes mål var hela tiden klara trots att hon hela tiden bytte metoder, men Boktipset... fan. Han är som ett blankt papper.

Jo jag tror Jax skulle kunna vara snällare mot Juice. Men om någon får nys om att Juice tog knarket och sköt den där andra då han kom på honom... nej, jag tror inte någon är beredd att förlåta det.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-17 16:59:27 följande:
    nää.l. och tänk vad besviken chibs blir då när han har kyddat juice..
    Gud ja. Han är ju redan nu så rädd om Juice, han skulle bli helt ifrån sig om sanningen kom fram. Usch. Hoppas inte någon någonsin får veta!