Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-11-17 17:54:00 följande:
    men vad händer med otto.. är han så lojal att han gör samma sak igen som sist.. han ger dem massor och sedan vägrar han skrivaunder??

och vad sa boktippset innan han lämnade otto?
    Jag vet inte, sa han nåt? Jag fattar inte heller att Otto säljer ut dem. Han måste ha något ess i ärmen för jag kan bara inte tro det. Men han har ju faktiskt gett klubben sitt allt: friheten, synen, hustrun och snart även livhanken... vad får han för det? En polare som knullar hans fru och sedan lämnar henne död i ett dike (som man ju försökte få honom att tro).
    Jag hoppas han blåser Boktipset.
  • Passionsfrukt

Jo jag tror att Otto tror det. Vilket jag tycker är helt jävla psycho. Hur kan han tro en SNUT som säger att en av hans bästa kompisar dödade hans fru? Helt sick.

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-17 18:37:32 följande:
    jag tror att han ger klubben lenny istället. otto orkar inte mer, därför fixar han "frigång mellan stängsel" till lenny för att han skall fortsätta hjälpa klubben på insidan?!
    Vi skiter väl i Lenny, vi vill ju ha Otto Skrattande
  • Passionsfrukt
    Quinna skrev 2011-11-17 18:56:10 följande:
    *Sörjer Kozik*

Gråter{#emotions_dlg.flower}
    TV-historiens fånigaste död. Now you're here - BOOM - now you're not. Så himla antiklimax.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-20 23:06:57 följande:
    påtal om "tag" tig då jag såg första avsnittet av serien så trodde jag att jax hette PAX som min sons zhu zhu hamster han kändes inte sexigare med det namnet måste jag säga
    :'D
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-20 23:04:33 följande:
    hahaha.. som du beskrev det lät det ju nästan gulligt

men annars var det ju en lite maffig död ändå, inte alla som sprängs i bitar ju dock blir dte nog ingen öppen kista på begravningen på tisdag
    Nej det har du rätt i, alla blir inte sprängda i bitar och har sina armar flygandes överallt (som typ bredvid Juice som såg lite sådär lagom hysterisk ut). Finns inte mycket kvar att begrava där, inte...
    Men det var så fånigt! Sedan efteråt typ "vi tar ett glas och vi har en ceremoni sedan när den här skiten är över" och därefter glömde de hela grejen... Iofs hade de annat att tänka på, men när Half-Sack dog var det en större grej...
  • Passionsfrukt
    RedInk skrev 2011-11-21 09:42:50 följande:
    Nu har jag inte hängt med i tråden och förlåt men jag orkar inte bläddra igenom 200+ sidor... så ni kanske redan har tagit upp det här.

En sak jag tänkt på några gånger när de har möten vid bordet i klubbhuset, jag tror det brukar vara när de filmar Clay man ser det(, så strax bakom Clay på höger sida om man ser honom framifrån). Där sitter det en plakett där det står typ "Stockholm, Sweden". Vad står det mer? Eller vad är det för nånting? Är det nån hälsning från en klubb i Sthlm? Kanske finns nån anledning till att de valt den av alla städer?

Nån mer än jag som lagt märke till det? (Annars får ni spana efter den nästa gång ni kollar :)     
    Jo, det har uppmärksammats och avhandlats Solig Det är jättecoolt och vi har redan bestämt att dom måste komma till Sthlm i nästa säsong!
  • Passionsfrukt
    Quinna skrev 2011-11-21 10:58:42 följande:
    Det kändes väldigt "jag har fått ett annat jobb, så skriv ut mig ur serien illa kvickt"

Trist iaf. Jag gillade Kozik. Han verkade så genomsnäll.
    Bra kontrast till ubersexige onde Tig.
    Man hann aldrig riktigt lära känna honom vilket var såväl bra som dåligt. Bra för att då blev man inte alltför ledsen, dåligt för att han verkade vara en bra karaktär som man aldrig riktigt lärde känna
    varfördåför skrev 2011-11-21 13:53:21 följande:
    half blev ju som en annan grej, han avr mer med i klubben på något vis, han skulle ju just bli fullvärdigmedlem i moderklubben, kozz var ju uppenbarligen med i någon underklubb "bara" så han avr inte lika viktig "känslomässigt" för klubben som half var. och half dog ju dessutom då han rent kroppsligen försvarade tara och abel, kozz dog ju i en aution där de flög bitar hit och dit från många människor så det blev inte lika påtagligt.
    Jo Half-Sack försvarade ju Tara och Abel! Det var fint. Usch vad ledsamt då han dog. Jag minns ännu hans låtsasballe och hur han visade upp den för alla, inkl Tara, då den blev infekterad
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-22 09:54:36 följande:
    fb har samma smak som mig.. genast efter avsnittet så quotade jag ju tig här i tråden, idag kom detta på fb :"

"

"Quote of the episode, Tig: "terrified, but totally erect".

känner mig lite stolt nu ;-P

Shit, du var riktigt on the spot! Vi börjar kunna det här nu Glad
  • Passionsfrukt
    Lily of the Hollow skrev 2011-11-22 16:07:22 följande:
    I söndags såg jag ett par i 30-års åldern som båda bar både t-shirts och hoods med SoA-tryck på Lite som när äldre par går runt med matchande träningsoveraller eller vindjackor. 
    Dom var nog tuffast i byn dom bodde i