Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Bordeaux skrev 2011-05-25 10:07:03 följande:
    Kanske tar fart igen i höst eller så kan vi hoppa in där och ha en konversation om hur snygga och sexiga dem som inte fått några röster är
    hehe.. ja.. "jag hade ju lätt tagit unser, han är så grymt sexig.. tänk han och bobby samtidigt.. mm.."
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:16:40 följande:
    Medan Piney tittar på. Han kanju inte vara med pga syrgastuben och man inte vill ha sex med ett lik. Aja förutom Tig då som kollade längtansfullt på liken när de besökte bårhuset
    tig sa ju tom att han gillade att ha sex med lik för att han gillade känslan av stillhet och kyla(?!) så piny är kasnke inte ett så dumt val
  • varfördåför
    kg8 skrev 2011-05-25 10:20:35 följande:
    Lite besviken på att Otto inte fick vara med i omröstningstråden
    otto är han i fängelset? han fans inte med på listan över "huvudpersoner" jag hade inte alla i huvudet och absolut inte stavningen så jag var tvungen att googla. och han är ju tecknisktsett inte med i klubben heller eftersom han sitter i fengelse..

jag använde mig av fengelse clausulen då jag uteslöt honom

hade du valt honom?
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:21:31 följande:
    Jag är inte så mycket för stillhet och kyla men om du är det så you go girl!
    inte jag käller, men tig säger ju att dte är bra så då får man väl tro honom, han bör ju veta vad som är bäst, han har väl provat allt
  • varfördåför
    kg8 skrev 2011-05-25 10:27:03 följande:
    Nej, jag hade då verkligen inte valt honom... Men eftersom att Unser var med så tänkte jag att det kanske inte bara var "aktiva klubbmedlemmar" man fick ligga med
    Jag trr helt uppriktigt inte att NÅGON hade valt honom, han ser så creepy ut! 
    det finns ju så man kan välja en egen också typ otto eller jimmy eller så

jag tycker unser är mer med i klubben än otto unser är ju tom med då de dödar folk
  • varfördåför
    kg8 skrev 2011-05-25 10:31:50 följande:
    Jag hade ju ine velat ligga med varken Unser eller Otto, men jag tycker nog att Otto är den som ser creepy ut. Unser ser bara ut som en gammal farbror med sur andedräkt...

Det finns faktiskt inte sådär hysteriskt många som jag hade kunnat tänka mig att ligga med i serien, bara ett par tre stycken så där...
    inte så hysteriskt många bara två tre stycken det är ändå ganska många om man tänker på sin egen arbetsplatts, hur många vill man ligga med där, inte är det tre stycken va?
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:29:24 följande:
    Otto, Unser eller båda två?
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:24:35 följande:
    inte jag käller, men tig säger ju att dte är bra så då får man väl tro honom, han bör ju veta vad som är bäst, han har väl provat allt
    Ja jo det borde han ju, levande, döda och  hundar. Det är mer än jag har på min lista
    levande har jag på mi lista, men sedan var det stopp
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:33:19 följande:
    Otto såg ok ut i början men sen händer ju saker som gör att han ser värre och värre ut 
    fast han ahde bara ett öga i början också. såg lite läskigt ut redan då.
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:34:43 följande:
    Ett par tre stycken, jag skulle kunna tänka mig alla som är omkring 30år, alltså i serien inte på någon av mina gamla arbetsplatser
    opie, jax och juice?
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:35:44 följande:
    Ja och sen när han förlorar det andra och får sina otroligt snygga sexiga tantglasögon
    haha.. ja.. men han ser ändå sympatisk ut
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:39:09 följande:
    Och som gamlingar Chibs och Tig, Tig för upplevelsen och inte utseendet
    då är det ju fem