Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:24:39 följande:
    Tack, jag känner mig upplivad. Very much so!
    Alltså Jax har klippt sig... jag vet inte vad jag tycker om saken. Iofs behöver jag inte tycka nåt om saken då han ändå inte är favoriten Flört
    hahah så kan man oxå resonera......
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:26:30 följande:
    tänk att torka bort risk och sås ur det där snidade.. fy ändå vilket jobb :-P
    Man lägger en galsskiva på , såklart
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:28:39 följande:
    Ja! Han ska vara rakad!

Tycker annars dom som fixar deras ink borde ha en eloge. Tänk att hela tiden lägga på samma tatueringar. Duktigt folk!
    Ja dom är duktiga och borde absolut få en eloge dom med
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:28:40 följande:
    smart.. härdatglas då men nog skulle det se lamt ut?!
    Det får se lamt ut om det vil... MEN de de gör inget om jag har orginalbordet i mitt kök, bjuder gladeligen på lite lamhet för det
  • HäckHäxan
    Buddha74 skrev 2011-05-21 20:29:24 följande:
    Bra att du länkar bilder från fb, HäckHäxan. Jag skulle ju bara ta mig en kopp te och som vanligt så var det hundra nya inlägg ha ha.
    Nu ska jag se på film, hej hopp Glad
    Det är en regel mer än ett undantag.... det bara rasslar till här så fort man gör något annat Skrikandes

ha de så gott, vad är det för film?
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:30:02 följande:
    Det skulle kanske ta bort effekten lite men om alternativet är att snidningen blir totalt fucked-up pga matrester och katter som tycker det är skitbra att gnaga på kanterna, så är ju glasskiva ganska ok ändå.
    Japp iaf till jag får ett större hus (läs slott) att bo i då, kan rariteten få ett eget djur och barnfritt rum
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:32:48 följande:
    Jag har inte ens en matsal, bor på 35 kvm. Tror det där bordet skulle ta upp hela lägenheten i anspråk Men jag kunde ställa det hos min far tills jag har en matsal!
    hehe min första lya var på 37 kvm, mitt köksbord var ett runt med iläggsskiva... stort.. men så hade jag ändå ett ganska stort kök....

Nu bor jag i ett litet hus på 90kvm och det räcker ändå inte till alla möbler och saker... Mitt köksbord är nån antik historia med lejontassar på (tror de är antikt iaf) ser ruggigt gammalt ut och på det äter vi våra måltider, jag och min treåring.. är det helgerån då kanske
Svar på tråden SoA