SoA

Jag är oförmögen att delta i några kloka diskussioner nu för jag har köpt en bil och ska packa och imorgon direkt efter jobbet åker jag till Hufvudstaden för en helg av trevligt sällskap och julshopping Så trevlig helg allihop och vi ses nästa vecka!
Hahaaa, nu har jag sett avsnittet, och jag sa ju att det kan bli så att Clay "dör" genom att han kastas ut ur klubben, fråntagen titel, hustru och pengar. Oj vad rätt jag hade för en gångs skull
Eller ja, utkastad ur klubben är han ju inte och han lär ju komma tillbaka with a vengeance.
Tänker att i slutet då alla var i kyrkan och tjejerna dök upp: kan vi utgå ifrån att de som inte var där då (typ Opie) inte är på "samma sida" längre med dem som faktiskt var där? Så tänkte jag nämligen genast. Och maktkampen mellan Gemma och Tara där! Samt att Gemma förstås såg sig själv och JT i Tara och Jax... ajaj...
Och Tigs min då han degraderades... får se vart hans lojalitet vänds... Fint dock att Chibs och min Juice-ponken uppgraderades. Och Happy!
Ja gud. Vad ska man göra i ett år nu då? Knarka ner sig och gå på stritan? Verkar ju inte finnas nåt bättre att göra direkt
Oj guuuuuud, man borde faktiskt se första säsongen igen...
Nu ska vi även komma ihåg att njuta av den kommande sommaren och inte bara längta till hösten Själv håller jag på blir tokig på all.jävla.snö som bara fortsättningsvis vräker ner... känns som om våren och sommaren aldrig kommer...
I juli då det är 30 grader varmt, då kan vi börja fundera på september!