Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

Quinna skrev 2011-11-30 22:16:48 följande:
    Tänk på det nästa gång du läger keso (mumintroll) på din macka!  Cool
    Jag käkar inte keso tyvärr Flört Men ska säga till nästa gång jag ser någon göra det!
  • Passionsfrukt

Jag är oförmögen att delta i några kloka diskussioner nu för jag har köpt en bil och ska packa och imorgon direkt efter jobbet åker jag till Hufvudstaden för en helg av trevligt sällskap och julshopping Glad Så trevlig helg allihop och vi ses nästa vecka!

• Passionsfrukt
    sasty skrev 2011-12-01 19:06:14 följande:
    Ni har säkert nämnt de förr, men inte förs nu har jag börja kolla Mad men.. Så konstigt att se tara spela en sådanhär roll nu efter man sett soa
    Är Tara med där? Jag blir påtjatad hela tiden av diverse människor att jag måste se Mad Men... ser dock på så mycket nu att jag inte vågar bli fast i någon mer serie.

Hej alla, jag är tillbaka från Helsingfors Glad Och jag har slösat så jävla mycket pengar att det är obscent.
  • Passionsfrukt
    sasty skrev 2011-12-05 08:12:45 följande:
    Oh yes she is.. Alltså den serien är inte så bra. Jag kollar mest för inspiration då jag älskar 40, 50 och 60 talet .. Eller så måste jag se mer för att verkligen tycka om den. Ganska förnedrande hur kvinnor behandlas. Men de var väl så då ;)
    Jag har bara hört om att Christina Hendricks är fab i den serien och att jag ser ut som hon Glad Eller ja, jag är inte sådär otroligt vacker som hon är, men vi har samma färger. Bleka och rödhåriga, och så är vi båda kurviga. Fast hon är ju helt sjukt vacker, så snygg som hon är blir jag aldrig... Men jag brukar googla fram bilder på henne och kolla vilka färger hon har på sina kläder, då vet jag exakt vilka färger som även passar mig Flört
  • Passionsfrukt

Hahaaa, nu har jag sett avsnittet, och jag sa ju att det kan bli så att Clay "dör" genom att han kastas ut ur klubben, fråntagen titel, hustru och pengar. Oj vad rätt jag hade för en gångs skull Skrattande
    Eller ja, utkastad ur klubben är han ju inte och han lär ju komma tillbaka with a vengeance.

Tänker att i slutet då alla var i kyrkan och tjejerna dök upp: kan vi utgå ifrån att de som inte var där då (typ Opie) inte är på "samma sida" längre med dem som faktiskt var där? Så tänkte jag nämligen genast. Och maktkampen mellan Gemma och Tara där! Samt att Gemma förstås såg sig själv och JT i Tara och Jax... ajaj...

Och Tigs min då han degraderades... får se vart hans lojalitet vänds... Fint dock att Chibs och min Juice-ponken uppgraderades. Och Happy!

Ja gud. Vad ska man göra i ett år nu då? Knarka ner sig och gå på stritan? Verkar ju inte finnas nåt bättre att göra direkt Flört

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-12-08 19:44:10 följande:
    jag tror inet att vi sett slutet av skinnjackan..
    Ja shit, vad sjutton var hans grej då han sabbade för han med Charming Heights? Han har helt klart en baktanke.

Jag typ skrattade ihjäl mig annars då CIA dök upp och man fick veta att dom jobbade med kartellen. Det kändes som om manusförfattarna suttit och runkat på skäggen och funderat över vad dom ska hitta på för att lösa hela skiten med Boktipset/Skinnjackan och kartellen och blaha, och sedan hittat på att "javisst ja! Regeringen arbetar med kartellen! Of course!" och sedan suttit sig och skrivit för brinnkära livet...
  • Passionsfrukt
    Mammas Havanna skrev 2012-01-04 05:16:05 följande:
    Ingen som vet nått om nästa säsong??
    Börjar i september antar jag, går säkert att hitta intervjuer och saker om man googlar men jag är inte så brydd Glad Föredrar att se the real deal när det är dags för det istället för att nio månader på förhand höra folk prata om det. Antar dessutom att de börjar göra reklam på allvar först i sommar eller så...
  • Passionsfrukt

Nu ska vi även komma ihåg att njuta av den kommande sommaren och inte bara längta till hösten Flört Själv håller jag på blir tokig på all.jävla.snö som bara fortsättningsvis vräker ner... känns som om våren och sommaren aldrig kommer...
    I juli då det är 30 grader varmt, då kan vi börja fundera på september! Skrattande