Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

Mamma SL skrev 2012-06-18 20:15:48 följande:
    Som tur är har ju True Blood precis börjat så man har något att göra under sommaren.
    My thoughts exactly! Jag och en kompis såg senaste avsnittet ikväll och konstaterade "man vet det är sommar då True Blood går igen". Det har faktiskt blivit en sommartradition Glad
  • Passionsfrukt

Har dom publicerat bilder från nya säsongen på Facebook ännu? Har inget konto där själv men någon kanske kan kolla? Tungan ute

• Passionsfrukt
    aidj skrev 2012-07-12 13:40:39 följande:
    SoA, GoT, dexter och sista säsogen av house?! vet inet exkt då alla börjar om men det är dem jag följer iaf

det har släppts lite bilder och trejlers på fb, bla på opie :-*
    House har ju kommit och farit redan, säsongsavslutningen (och slutet på hela serien!) kom ju i maj, tror jag? Fast du kanske följer från teve, jag laddar ner för att hänga med i realtid...
  • Passionsfrukt
    aidj skrev 2012-07-15 18:57:26 följande:
    house ser jga på tv gjorde det med dexter också men där blev det att jag laddade ner ändå tillslut
    jag har inte ens tv så jag har inget annat val än att ladda ner Flört skitbra excuse då jag blir stämd av tv-bolagen... tur jag har en vän som är jurist...
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2012-07-21 14:21:42 följande:
    Long time no see
    Välkommen åter Glad

På måndag är min semester slut och det känns som om hela sommaren är slut. Med andra ord kunde vi gott snabbspola förbi augusti och hoppa fram till september och nya säsongen av SoA! Tungan ute
  • Passionsfrukt
    Mamma SL skrev 2012-07-21 22:39:20 följande:www.familjeliv.se/Forum-25-156/m59080720.html#replyformanchorGlad
    När säsongen börjar måste jag lämna den här tråden. Maken tycker att vi ska vänta till avsnitten kommer ut med text, blä. Men jag vill ju se det tillsammans med honom, det är den enda serien han gillar.
    Meh! Du kan ju se dem först själv och sedan igen med honom. Dessutom finns det textade versioner på nätet också, man måste ju oftast vänta ett par dagar men sedan brukar det finnas. Så då kan du bara hålla dig ifrån tråden ett par dagar efter varje avsnitt och sedan dyka upp igen
  • Passionsfrukt
    Mamma SL skrev 2012-07-22 11:06:40 följande:
    Jag tycker ofta att det tar ganska lång tid innan de textade versionerna dyker upp. Om jag har sett det i förväg tycker han att det är tråkigt och vill inte titta alls.
    Jag hade för mig att det bara var en dag eller två. Menmen, jag kollar ju utan text så jag har nog ingen koll på det där! Vad tråkig din man är Flört Fast iofs förstår jag honom, de mumlar ju en hel massa i denhär serien så ibland vore subtitles riktigt bra att ha för att man ska förstå vad sjutton de talar om!
  • Passionsfrukt

Oj gud vilken säsongstart! Och "den starka scenen"... gud, man kunde nästan inte titta. Fy fan alltså. Tig kommer att ha hans ballar på ett fucking fat.

• Passionsfrukt

Tråden har liksom dött lite... jag satt för nån kväll sedan och läste i början och skrattade åt hur kul vi hade det då vi satt mitt i natten och snackade helt sicka saker.

Eftersom jag är ett stort fan av Juice (läs: jag tycker han är het och skulle inte säga nej om han ringde på hemma hos mig nu) så undrar jag vad folk tror om honom? Han är ju ännu insyltad med snuten och det kommer nog att komma upp vid nåt senare tillfälle tror jag. Dessutom tycks han ju  helt klart sympatisera med Clay eftersom han vet hur lätt han själv kan råka i onåd....

• Passionsfrukt
    sasty skrev 2012-09-16 10:56:09 följande:
    Ja den lille pågen är ett mysterium.
    Men sa inte snuten att han slipper de där nu?
    Alltså jag hör ju bara typ hälften av vad de talar om och fattar ännu mindre. (Ja, jag borde se en textad version men orka.) Men jag har trott att han ännu har nåt shite på gång? Var inte hela den där Bobby Elvis/Otto-grejen baserad på nån info som Juice gav snuten? Eller nåt med nån drug deal som skulle bli av, hade inte Juice tipsat om nåt sånt? Han öppnade ju sig för Chibs angående sin svarta farsa så det är ju ur världen men jag har förstått att han ännu har nåt. Ja, förutom då att han sköt och dödade den där ena medlemmen i förra säsongen...