Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

bloopers haha

unser; "Why is Henry Rollins using my fucking phone!?" hahahaha

nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför

den här var lite rolig också.. skulle haft alla detta måste juvara en liten del bara?

• varfördåför

den här avr också rolig

• varfördåför

opie.. ganska lång dock..

chibs

tig, fast den avr inte så bra dock

• varfördåför

juice har fått för lite credd i tråden.. han gör ju jätte mycket för serien inser man om man kollar bara på honom..

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-26 18:50:51 följande:
    Förlåt att jag inte varit närvarande. Har varit tvungen att göra sånt där onödigt tråkigt.. som att storhandla Kräks Kan hända att jag återvänder till mitt riktiga liv här i tråden om ett tag.
    jag handlade i tisdagsmorse. På tisdags mornar är man nästan ensam på coop och alla hyllor är fulla, det är nästan roligt att handla då

själv har jag spammat min egen tråd heladagen om någon missat det. Har även lagt tre klipp i den andra. men jag hitta rinte klippet med jax och den där glädjeflickan.. om någon hittar det så får ni järna lägga det i den andra tråden.
  • varfördåför

vi har en röst på tara i den andra tråden

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-26 21:04:06 följande:
    Ooh undra om det är en man eller kvinna som röstat. Men henne skulle jag faktiskt inte ligga med, tycker hon har ful haka/hals hahaha. Var inte hon (skådespelerskan) med i nån annan serie innan? Tycker jag känner igen henne.
    jag skulle inte ligga med en kvinna alls. jag är lite skum på det viset men jax ex (abels mamma) skulle jag nog hångla med på fyllan kasnke

vet inte vad tara varit med i förr, men jag tycker inte att hon är något särskilt.. men pooie gillar henne.
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-26 21:47:25 följande:
    Hehe...Jax ex, det är hon som spelar Joeys syrra va? Och sen var hon väl med i D H en sväng?
    ja, men det är det ju.. joeys syrra, tyckte jag kännde igen henne. Hon är söt på något vis
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-26 21:59:25 följande:
    Jag gillar henne inte av någon anledning^^
    haha.. så olika det kan vara... Jag vill ha gamla gubbar och mulliga tjejer