Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Goonie skrev 2011-05-27 10:03:16 följande:
    Kollade bilder från säsong 4 och herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad långt hår han skaffat sig. En trimmning tycker jag skulle passa bra nu.
    nää. jag tycker dte är helt ok men även han har lyckats med koststycket att ha världens skitigaste hår :-P och han har ju inte suttit inne dessutom så han har ju inte behövt vara rädd för att duscha som de andra (kan ju försklara varför jax har klippt sig, inte för att han brydde sig om sitt hår innan men)
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför

jag fattade inet så mycket av de teckniska termerna, men det var spännande att se hur mycket skillnad de är på mc:arna, det tänker man inte på i serien, inte jag iaf.

• varfördåför

om ni saknar serier och älskar jax så verkar undiclared vara gasnka rolig..

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 10:23:59 följande:
    Haha, det har gått över min gräns. *raderar Opie och väljer Tig i andra tråden*
    Kurt Sutter måste ha tänkt att om man är med i en MC-klubb så är man automatiskt jävligt ohygienisk. Jag vill inte veta hur lång tid det går mellan skrevtvättarna Kräks 
    men dom duschar ju, är nog abra håret de inte tvättar..

jag vill tänka så iaf, för den dagen jag får chansen med någon av dem så vill jag ju inet att de luktar
  • varfördåför

jag tror att de bara kommer att ha sina nya looks i början fr att det skall synas att det gått 15månader eller vad det är, men sedan blir de bmer likasig igen. (utom jax då, han kan ju inte ha peruk)

• varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 10:43:52 följande:
    Jag hoppas så du har rätt annars måste jag nog stryka juice från min "to do -list"
    haha.. är dte så illa att det satt i mohaken
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 10:49:38 följande:
    Jaa kände knappt igen honom när han låg på sjukhuset efter det att han blivit knivhuggen i fängelset. Och jag gillar honom i på bilderna i säsong 4 så det är nog så illa att det satt i håret.
    Känner mig väldigt väldigt ytlig nu
    jag gillar honom ändå, men inte lika mycket såg en intervju med honom där han hade mohaken men inte tatueringarna på huvudet.. det kändes ockås fel
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 11:07:59 följande:
    Tidigare i tråden postade någon troligtvis du . Bilder från "röda-mattan" på bland annat Juice och där var han otroligt snygg, han är riktigt snygg i vanliga kläder också. Men just håret förstör ska han ha hår i säsong 4 måste jag åka över till USA leta upp honom och raka honom i sömnen eller något
    nää, detavr någon annan som postade den faktiskt.. typ alla andra har jag postat

hmm.. hoppas i hans sömn och inte din, annars kan han ju börja se väldigt rolig ut
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 11:12:44 följande:
    Nej det kan du anlita mig till Cool
    ja, du ahr ne lång lista med dig på saker som måste ändras i serien.. haha.. kräv att få prata med kurt personligen
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 11:15:14 följande:
    Det är bäst om han sover annars vet jag ju inte vad som händer.
    Goonie skrev 2011-05-27 11:12:44 följande:
    Nej det kan du anlita mig till Cool
    Kanske är bäst, trots att jag är gift kanske jag skulle få för mig att göra andra saker med honom.......
    oj.. glömde du skriva äcktenskapsförord.. illa, illa..