Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Goonie skrev 2011-05-27 11:17:48 följande:
    Ja, jag tror jag får svara "business" i passkontrollen istället för "pleasure" haha. Men håller de på och filmar nu eller? (Ärlig fråga, för jag åker ju snart och då kanske man kan kika in bakom någon stängd grind och se nåt) Oskyldig
    det borde de väl göra?! jag vet inte hur det fungerar om de börjar sända innan de är klara med hela säsongen eller. men jag tror att de sänder lite i taget.. fast jag har ingen aning.. ring kurt och fråga
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 11:25:34 följande:
    "Production on 401 starts at the end of the month." hittade jag, skrivet i början av Maj... så då borde de börja filma i slutet av Maj. Och de kan ju inte bli klara med en hel serie på två veckor. *stalkervarning*
    haha.. nää de kan de inte för då får de filma oavbrutet och klara varje scen på en tagning. du får fota massor och lägga i tråden
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 11:34:49 följande:
    Har de inte redan börjat filma eftersom man kan se bilder från säsong 4, jag kanske tänker hel fel. Jag tänkte att de filmar klart allt nu och sen får de sommarlov och sen sänds det i höst för att folk inte kollar på tv under sommaren lika mycket som i spetember. 
    dom är ju just klara med rollbesettningen som jag har förstått dte..
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-27 11:38:15 följande:
    Okej jag tror nog mer på dig för du har googlat runt mer om SoA än vad jag har, jag har "bara" tänkt
    haha.. tro inte på mig, jag kan ju knappt läsa och skriva och det mesta står ju på engelska dessutom haha
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 12:16:04 följande:
    soaseason3.blogs.fxnetworks.com/
    Och på hans (bloggarens) twittersida står det den 20 maj "We start shooting MONDAY. And so it begins..."
    det bör ju stämma.. läste sammanfattningen av ista avsnittet, de är ganska duktig apå att skriva, snygga bloggar är bra
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 12:26:25 följande:
    Ja, han som skriver verkar ju vara med och skriva manus till SoA iaf. Har förresten snokat fram adressen där de spelar in de flesta scenerna Oskyldig Snart knackar polisen på dörren och tar mig för förföljelse haha. 
    hahaha.. det vore lite coolt.. de har kollat ditt ip
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 14:33:04 följande:
    Förvånad
    kanske är för att jag är nyvaken (somnade tillen gammal tecknadstålmannen film) eftermiddagsvila med barnen är det bästa med att avra hemma fru Men jag tycker nog ändå att han är gasnka söt med hår. men ofta gör han skumma grimager, han har hanska stor mun, den gör honom inte särskilt fotogenisk.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 17:46:14 följande:
    OMG Theo Rossi är en CUTIE PIE!!
    Hej, jag har varit borta lite. Nu har jag missat massor igen, men jag skummade igenom...
    Ska hoppa i duschen en sväng (har tränat) och ska sedan bänka mig framför datorn med lite mat (aja baja).

Missed you girls!

...och om jag skulle hamna i en sån situation att jag skulle ha sex med en tjej så skulle jag välja Jodie Foster eller Sigourney Weaver (såsom hon var i Alien 3 och 4)! Alternativt Catwoman, Michelle Pfeiffers version.
    du vill ha mer spännande tjejer du..

jag vill ha spänande män och mysiga mjuka kvinnor (det där med kontraster)
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-27 22:03:32 följande:
    Jag var tvungen att kolla igenom bilderna igen....och Opie funkar fortfarande för mig^^

Är det så att det skulle behövas, så ställer jag gärna upp med en hårtvätt och ryggskrubb :D
    sådär nu har de lagt sig då blev det skift byte.. nu får du och jag taöver

klart att opie funkar ännu, han har ju inte skitigare hår än vad jax hade ändå, abra längre

happy är inte md i klubben han hör till någon systerklubb vist är det så, han är aldrig med och röstar?!