SoA
Kia o busan skrev 2011-09-01 11:15:44 följande:
Nu är det äntligen snart dagsJust 4 more days until Sons of Anarchy premier! We have the long weekend and then it will be show time. How awesome that the first episode is 90 minutes.

Dessutom lite trevligare också. Världens tuffaste warrior som kände ingen nåd, men otroligt snäll mot sin kvinna. SÅ VILL VI HA DET! Conan är mer macho och bryr sig mindre om sin kvinna. Eller ja, om det var hans kvinna vet jag inte, men sex hade dom och han kom nog minsann hon ropade efter hjälp... Men Drogo... åh, vilken man!
När det gäller film och litteratur attraheras jag grymt av såna män, men i riktigt livet är det en annan sak. Har antagligen att göra med att man i film och litteratur kan förlora sig själv, låtsas vara nån annan i en helt annan, påhittad och mindre komplicerad värld...
men, men, jag vill ju inte vara gift med en mes heller 

Vad glad jag blir att du hittat honom! Och det där med att ta ungarna och dra bort över dagen... alltså det är ju varje mammas våta dröm! Få ha lite tid för sig själv... ok om det ska städas, men det är ju så mycket lättare då ungarna inte hänger en i kjolarna.
och jag vet inte vem som skall ladda hem till mig :-O måste undersökas så att det är klart innan i morgon..