Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:45:50 följande:
    Eller Happy med sina smileys... ja gud så det skulle se ut. Har inte Chibs annars en gammaldags kassett tatuerad på bringan? Vadfan har han den för?
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:43:01 följande:
    Jag vill egentligen aldrig bo stort, för när barnen sen flyttar blir det liksom så tomt och öde, bättre att knö lite och ändå må bra i hemmet senare också *min filosofi*
    Det är jättesmart tänkt! En kompis är uppvuxen i världens största villa med tre våningar, enorm trädgård + sommarställe. Nu när alla barnen är utflugna bor föräldrarna kvar, de vägrar flytta (vilket jag fattar för det är jättefint ställe) men shit vad tomt det måste vara med alla tysta rum och så mycket arbete det måste vara med trädgården, huset och dessutom sommarstället!
    INgen aning, den kanske ger RESPEKT den där kasseten eller visar att han är av den gamla skolan

Ja herre jösses, nej så vill jag inte ha det, husen förfaller oftast när det blir sådär och man blir ju äldre också och skall orka grejja.... Nääää inte min grej.....

När jag blir multimiljardär och betalar folk för att sköta allt, så kan jag ta det under moget övervägande dock
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:48:01 följande:
    Tack snälla! Jag är asnöjd, det har varit svårt att få jobb i min bransch men nu äntligenäntligenäntligen har jag fått och kan börja planera lite för framtiden! Solig

Wohoo, jag hittade Dr Pepper i kylen! Kanske jag får unna mig lite läsk trots att jag tränat? Brukar inte äta nåt "onyttigt" efter träningar... men det är ju lördag! Och det är ett glas kvar...
    Tycker nog du kan njuta av det där glaset... Dr pepper *nostalgitrippar lite till barndomens gårdsten och alla basket matcher*

alltid pepper efteråt

Skönt att kunna få planera lite framåt!!!  Solig
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:48:19 följande:
    haha.. nästa sommar då vi åker tillsammans så gör vi lika tatueringar allihop.. ryggtavlor
    På riktigt utan minsta ironi, så har jag faktiskt tänkt göra en rygg tavla med ett motiv jag inte målat själv. Hittade ansikten på älvor som jag tänkte ha på ryggen ihop med lite rankor och annat, bara svart vitt och skuggor typ.
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:50:58 följande:
    Ser ut som en kassett... www.ugo.com/therush/images/articles/filip-chi...
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:46:20 följande:
    Mmm precis så gör min mellakatt och han blir ändå 2 iår... han äter även filt, alltså tyget filt, köpte en skitfräck mössa i röd filt och gissa den har ett hål  Skrikandes Den andra som äter silkon äter gärna nappar, dropstopp grejorna i muggar och allt annat i gummi,plast eller silikon, *livsfarligt*  Man kan säga att min dotter slutade med napp rätt tidigt, katten åt upp alla, har en Ikeaburk med lock på där jag kastade ner många av dom.... Folk skrattar när det ser den i matrummet, jag bara vägrar slänga dom.. och det ger andra med småbarn en påminnelse om vad som händer om de lämmnar en napp utan tillsyn här
    Lilltjejen skulle garanterat käka nappar också om här blott fanns några. Som det är nu får hon hålla tillgodo med resten av hushållet Skrattande Allt möjligt hittar de minsann på och vi bara låter dom...
    hahhahah min hund har tuggat upp 6 st träslevar av olika modell under ett år... och jag lär mig tydligen inte av det....
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:53:13 följande:
    Antingen hittar du en annan konstnärssjäl eller så hittar du någon som är mer än jävligt förstående Skrattande
    Jag har alltid varit hemskt pedantisk och mitt ex var så.jävla.stökig.att.jag.fick.fucking.damp. Vi var ihop i fem år men hann aldrig flytta ihop, men jag är fan glad att vi inte gjorde det. Hade slutat med att jag blivit bitter över att hela tiden behöva plocka upp efter honom.
    Nej ingen mer lidande konstnär i detta hem. Det räcker med mig, måste ju ha någon som balanserar upp mig liksom.... Kanske en datakille, för sånt e jag helt kass på Ingen pedant, men någon som gillar att plocka. Själv röjer jag gärna med sällskap och jag röjer över allt tömmer varenda låda och allt har sin plats. Jag har sjuk koll trots röran och hittar typ allt ändå, så länge ingen annan flyttat på det, för då är jag körd

Mitt ex var bra på detta med att röja OCH jag har inte ont av att någon annan slämnger saker, så länge jag inte ser det
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:53:57 följande:
    jag trivs inte häller.. alla i familjen är typ i dethär rummet hela dagarna.. där står dubbelsängen, tv:n och datorn.. haha.. inte undrapå att dte är tomt i vardagsrummet
    hahahha Min familj har alltid fastnat i köket, suttit med var sin bok runt bordet osv, köket har alltid varit vårt hems hjärta OCH där sitter jag och mina vänner ännu. Fast de blir knas där vi bor nu eftersom det inget bord finns i köket, vilket jag ibland har lust att ändra på. Men ja hade ett bord i varje rum förut och jag bara smalar skräp på dom. Bättre med bara ett som jag måste röja av dagligen då
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:57:17 följande:
    coolt.. jag ahr en trmpstamp
    trmpstamp?? är vad???
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:59:06 följande:
    Dr Pepper fanns inte i Finland förrän på typ mitten/slutet av 90-talet Skrattande Iaf inte där jag bor, inte i vanliga mataffärer. Smakade det första gången i Sverige.
    Aha,ja god är den iaf. Blev så glad för ett tag sen när jag hittade den i stora flaskor och inte bara i små burkar.
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:01:13 följande:
    Jag är också jättesugen på nånting på ryggen. Eftersom jag tränar kinesisk kampsport har jag funderat på yin&yang (egentligen gillar jag inte yin&yang men det passar med sporten) och jag skulle ha en kompis att rita delarna som en vit katt och en svart katt som "jagar" varandra... jag har en svart och en vit katt Glad
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:57:17 följande:
    coolt.. jag ahr en trmpstamp
    Jag tycker tramp stamp är ganska snyggt, beroende på motivet förstås. Fattar inte varför alla på FL hatar det så förbannat.
    Men det hade nog vart fräckt med katterna då blir den ju ändå personlig och bara din Det är därför jag målar mina själv, inget avancerat alls, gillar enkla saker som står för saker i mitt liv, det räcker för mig att jag vet vad de står för och tycker om dom.

Ingen aning om vad tramp stamp är kan någon länka en bild??
Svar på tråden SoA