Inlägg från: LittleMissSunshine |Visa alla inlägg
  • LittleMissSunshine

SoA

BRA AVSNITT!!!

Jax har blivit riktigt badass, men det måste va svårt för honom i denna situationen nu. Hoppas verkligen att Gemma är onboard med denna planen nu och att det lyckas. Jag är så evinnerligt trött på Clay!

Och lille Juicy vill jag bara hålla om och pussa på...den lilla pajken :D

• LittleMissSunshine

Jag tror och hoppas att Jax får ordning på allt till slut. Kan inte va lätt när Clay försöker stöta ut honom och Gemma fuckar upp hela tiden.Samtidigt vill jag att Gemma och Nero ska va tillsammans, han är bra för henne! 

Ja, vad som helst kan ju hända! Sutter twittrade något om att alla fans väntar och kollar på Soa för att de vill se någon utveckling i riktningen om att Clay kommer dö...haha har blivit lite besatt av att läsa twitters av Kurt och resten av teamet =) 

• LittleMissSunshine

Sheissss!!!! Alltså nuuu kommer saker hända i nästa avsnitt kan jag lova. Kollade genast upp promon inför nästa och saker och ting går utför....det kommer vara extra långt också. 90 min! Yeey!!

Stackars Juicy :/ 

• LittleMissSunshine

Hehe, det blev förvirrat här =) Nästa avsnitt kommer att bli 90 minuter långt och ni kan söka promon på YouTube- 

• LittleMissSunshine

Wooopidoooo =) Haha, alltså denna serie. Tack Kurt Sutter!!

Jag tycker faktiskt synd om Jackieboy som nu verkar greppa efter halmstrån i strävan efter att ta ner Clay. Jag förstår honom verkligen, samtidigt som det är synd att han håller på att förlora sin vänlighet och sin eftertänksamhet som han alltid haft. Å andra sidan hade jag nog gjort samma sak för att rädda klubben och innerst inne tror jag inte att han kommer att ha ihjäl Juice....men vem vet?

Annars så va det ju helt sjukt det som hände med Otto och Tara! Kände det på mig...nu blir det säkert så att hon tar jobbet i Providance för att slippa undan frågor om hennes inblandning.

Och idag kände jag för första gången att jag gärna skulle ligga med Chibs...alltså hallå? Vart har jag haft mina ögon tidigare?! Vilken karl! Ville ju bara hoppa på människan =) 

• LittleMissSunshine

Förresten...jag lade inte märke till om avsnittet va 90 minuter? Va det det? För annars ber jag om ursäkt om jag vilseledde någon =)

• LittleMissSunshine

Hallå?! Är ni fortfarande med här? Såg precis det senaste avsnittet och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Är så besviken på Jax, men jag stöttar honom ändå eftersom jag förstår att han gör detta av ren frustration och rädsla för att hans familj ska tas ifrån honom och all annan skit han försöker hantera utan att lyckas. Han är inte ond...men frågan är ju nu hur dettta kommer sluta...

• LittleMissSunshine

Jag trodde det va två avsnitt kvar? Kanske har fel. Ja, alltså nu måste det hela sluta såpass bra att man liksom inte tappar hoppet helt tills nästa säsong. 

Jag tror absolut Clay klarar sig och kanske kommer han faktiskt dra till Irland för att i nästa säsong ha en "egen" början där med en massa planer för att ta sig tillbaka till Charming.

Tror Tara kommer dra och så får man följa henne på ett annat ställe i början på nästa säsong..

FAST jag vet ju inte =) Haha, spekulartioner. Åhh..detta gör mig så nervös!! Jag hejjar på Jackiboy så himla mycket och hoppas att han tar sitt förnuft till fånga.  

• LittleMissSunshine

Jag tror att Jax är så himla rädd för att bi ensam och att hans familj ska råka illa ut så att han skulle göra allt som krävs för att skydda dem. Man kan tänka att Wendy faktiskt har rätt och att hon skulle vara bra för Abel, men det fattar ju inte Jax nu i det staidet han befinner sig i. Jag tror att Tara kommer bli arg på honom för det han gjorde mot Wendy. Det känns som att hon har börjat acceptera henne nu nämligen och förstår hennes ståndpunkt i det hela. 

• LittleMissSunshine

WOW! Vilken säsongsavslutning!

Stackars stackars Tara! Och stackars Jax också för den delen. Fy fan för Gemma (för det va väl hon som ringde och tjallade på Tara?)

Annars tyckte jag att det va rätt smart gjort av Jax hela grejen med Pope. Clay är där han hör hemma nu...vet inte alls vad Bobby snackar om, men visst han kanske har en poäng nånstans där.

• LittleMissSunshine

Har kollat runt på nätet och folk har både den ena och andra tanken om vem som kunde ha tjallat på Tara. Jax kanske gjorde det för att han ville behålla barnen..att Gemma redan talat om det för honom för han verkade inte jätteupprörd när polisen kom och tog Tara. 

Någon sa att Tara egentligen inte skrev under rätt papper utan att det va ett erkännande...

Ja..vem vet? Detta får vi vänta ett helt år på! September 2013 kommer säsong 6 =)

• LittleMissSunshine

Jag vände och vred på mig i äckelkänslor när Otto bet av sig tungan. Min haka gick genom golvet kan jag säga! 

• LittleMissSunshine

Har ni också tänkt på att det var NOLL sex i den här säsongen?! Några tungkyssar som mest! Ja...om vi bortser från Gemma och hennes nya hunk då där i början lite...men fan, jag ville se lite Jax och Tara action. Man har knappt fått se honom med tröjan av ju Drömmer....Jaja...blev ju van där de första säsongerna....åh, man får väl hoppas att det blir lite action i nästa säsong. 

Svar på tråden SoA