Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

trollkarl skrev 2011-10-21 13:07:17 följande:
    @ varför

Tyckte också jag hörde det.. Förhoppningsvis lägger han korten på bordet o berättar om utpressningen av polisen. Så klubben "stepping up to the plate" så att säga.
    och erkänner det andra som hände i skogen med "kolegan"?! han är ju lite väl insyltad redan :-S
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 13:19:36 följande:
    @ varför

Han måste lägga korten på bordet, varför han inte gjorde det från början e skumt, då up north chaptren har svarta medlemmar. Såg vi ju för ett par avsnitt sen.
    men det kasnke bara är första klubben som har den regeln, cibbs var ju införstådd med den också.. (men jag tror ju fortafrande att happy har mörkt påbrå)..

Men jag tycker at deär för mycket jusi och för lite chibbs nu (som en parentes bara) vist gillar jag juise, men han är ju ingen chibbs.. :-S
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 13:42:41 följande:
    @ varför

Haha! Du tänkte så

Ja men oavsett har juice satt kuken i rävsaxen..
    jo.. han skulle ha fortsatt vara söt och blåst som i de första två säsongerna.. han gapade nog efter för mycket
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 14:00:50 följande:
    @ varför

Nja, blåst vete fan, han har ju alltid vart klubbens man gällande "intel"
    jo, men lite sådär gulligt missanpassad menar jag rent i iq är han nog inte blåst
  • varfördåför

men den gången han drågade sig själv, gav vackthunden speed, vaknade i en buske iklädd blöja och det där om att han inte kunde spanska.. det är så jag vill ha honom

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 14:08:43 följande:
    @ varför

Aha! Då fatta jag..
    Va det inte han o tig som söla iväg o satt i nån gyttjegrop etc?
    nää, det var tigg och halfsack, half i gytjan och tigg bland drömmfångarna
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 14:12:11 följande:
    @ varför

Så var det.. Jävlar va jag garva! Dom var inte helt me kan man säga
    haha.. nää.. half satt och skrattade och tigg grät (sedan erkände tigg det där om donna)

tummen upp för piny i s4e07.. btw, lite oväntat var det dock hans utfall
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 17:14:34 följande:
    Hurra alla är up-to-date!
    Man hörde ju att grenen knakade då det blev svart i slutet på avsnittet, så  han överlever nog. Men ÄNDÅ! JUICE GÖR INTE SÅHÄR JAG ÄR JU DIN VÄN JU!
    Han är en så himla dålig lögnare! Han flackar med blicken och ser superstressad ut Skrattande Cutie pie!

Kommer Piney att skjuta sig själv eller nån annan nu? Spännande...

Och Tara vill SÅ UT just nu! Man riktigt såg på henne att fuck this shit, jag vill inte i nån lockdown och jag vill inte springa till klubbhuset och lappa ihop karlarna då dom skjutit på varann och jag vill verkligen inte bli mordhotad.
    jag röstar för att de skjuter henne, det slkulle lösa mycke små tjafs.. om nu inte jax fattar att det är clay dvs för då har vi större tjafs att vänta
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 17:24:05 följande:
    Jo den där omröstningen dom ska ha... alltså jag är impad över att Bobby vågade ta initiativet till den, men vad tror han att den ska leda till? Clay kommer inte att bli utröstad.
    Detta är alltså vad jag TROR Flört
    det blir ingen röstning, detta med juice kommer att göra så att allt ändras..
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 18:36:03 följande:
    Det är faktiskt sant, Juicegrejen kan styra hela alltihopa åt ett helt annat håll.
    jag tror juice kommer att anförtro sig till chibbs (eller önskar de för att få se mer chibbs kanske) och till bobby.. antingen blir klubben mer sammansvettsad nu eller så blir det två fraktioner..