Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

trollkarl skrev 2011-10-21 20:41:00 följande:
    @ varför

Måste ju tillägga att jag förvisso e karlakarlen själv men det finns ju dom som ser bättre ut än chibs
    skulle vara opie då, rent estetiskt om man gillar sådant.. men, men... snackar vi sex är chibs överlägset mest intressant

fast iof.. lite nyfiken på opie utan kläder är jag nog allt
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 20:40:45 följande:
    Jo det var ett fint moment... mmmm.... *tänker tillbaka*
    yummi, yummi
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 20:48:54 följande:
    Vi behöver absolut lite mer Chibs i fortsättningen!

Undrar annars hur Clay riktigt tänkt ut hela sin plan här... alltså inte han en deal med Jax om att Jax får lämna klubben senare? Om han röstar ja på knarket? Om Clay får Tara dödad... Jax kommer ju liksom att fatta det. Vad tror han Jax ska göra? Bara låta saken bero? Fat chance...
    men lyckas han sköta det nog snyggt med hjälp av "romeo" så kan det ta ett tag för jax att fatta, jax vet ju inte att clay dödade hans pappa, bara att han dödade donna, och dte var ju dessutom ett misstag och att de tänkte  döda opie hade ju en förklaring som jax kanske kunde köpa..

jag tror inte att jax misstänker clay för allt helvette som han faktiskat har ställttill med..
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 20:57:45 följande:
    Tänk, jag hade till och med lyckats glömma att Clay lejt Romeo att fixa Tara... shit att jag har minne som en schweizerost... full med hål!
    Alltså jag gillade Clay till en början, tyckte han var ganska het på ett freaky sätt, men nu jävlar... kan inte gubben gå och dö? Flört
    det har jag kännt helatiden.. han har fan inga försonande drag, och ni som regerar på att jax och ope inte har någon bra kvinnosyn och att de är svin... innan man har stukat en kvinna som gemma så som clay har gjort, då har man använt mycke härskarteckniker.. han misshandlar ju henne stup i kvarten och ingen reagerar.. :-O
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 21:07:29 följande:
    @ varför

Hmm, jax ligger mer i min smak. Särskilt med tanke på att det kan vara jag om jag byter om
    och du kallar dig karlakar :-P hahaha *småler* jax är en liten, liten pojke i en liten, liten pojkes kropp

Då jag snackar män så menar jag MÄN!!!
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 21:16:18 följande:
    @ varför

Så hans mognad sitter i hans utseende?
    O fan, det visste jag inte
    nää det sa jag väl inte? sa bara att han inte är en riktig man i mina ögon, varken i mognad eller till utseende han ahr ingen sexapeel.. det är som inget särskilt med honom.. bara en liten pojke...
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 21:18:49 följande:
    Jax är faktiskt den enda man i denna serie jag aldrig varit minsta lilla intresserad av. Han var en sån gnällspik från första början, han skulle bara ha och ha, och det är feta håret och töntiga hopparbyxorna... stön liksom.
    haha.. ja, han var en ricktig "wigger" i sina vita skor och hängiga byxor :-P han går snyggare nu, inte fullt så övespänd längre

fast skall jag avra ärlig så känner jag nog ingen dragning till bobby häller :-P
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 21:26:05 följande:
    @ varför

Då skulle du se mig, snacka om vattenplaning
    hur menar du då?
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 21:28:40 följande:
    @ varför

Missuppfatta jag eller?
    Har du "korv" eller "meloner"?
    jag är kvinna, dvs en vuxen kvinna, därför dras jag till män och inte pojkar.. tydligt nog?
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 21:30:53 följande:
    Tja, Bobby och Piney går ju fetbort av helt naturliga skäl... men de tyckte jag ändå var ganska sköna rent attitydmässigt. Men som du säger, Jax var så jädrans överspänd hela tiden! Jag blev liksom trött i ögonen varje gång han dök upp i rutan.
    ja piny är ju inte någon sexgud haha.. men åter igen, creds till piny, ope behövde en fetsmäll :-P