Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:07:05 följande:
    Jag älskar också att sitta i kök, men vi hade inte ett sånt kök då jag växte upp och jag har absolut inte ett sånt kök nu.

NU ÄR VI OT, VI MÅSTE JU SNACKA SOA!!!

Vad hände i slutet av förra säsongen? Allt blev bra men dom hamnar i fängelse. Tara är gravid? Jaxes pojk är tillbaka. Jimmy O är död.  Jax har en halvsyrra i Belfast (som han höll på sätta på, of course).
    hahhahahaa jag tror det var en bra sumering, så nu kan vi vara OT igen
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:04:57 följande:
    Nån som balanserar upp är väldigt bra. Själv är jag väldigt hetsig så jag behöver nån som står stadigt med båda fötterna på jorden och säger åt mig att lugna ner mig ibland.
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:02:39 följande:
    har en bild på min i galeriet.. den är inte snygg och den är sne och ful.. han som gjorde den var hög på "cola"
    Aj fan :/ jo den ser lite sned ut. Men jag tror faktiskt jag kommer och mördar er alla och tar över ert hus, sånt där vill jag också ha  Demon
    Kunde inte sagt det bättre själv, står stadigt, precis vad jag behöver, är också hetsig OCH jag behöver verkligen någon med pondus nog att få mig att backa när det behövs utan att för den saken vara elak, svårt att förklara bättre...
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:07:06 följande:
    en tatuering i svanken
    aha nu är jag med, kolade din, tyckte den var fin OCH du kalla inte den sne, du skulle sett min kompis OMG.. nu är den omgjord och tja duger iaf
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-21 21:08:39 följande:
    Men fan vad jag har annat att göra. Nu kom jag igen iaf. Skål
    Välkommen

Skål
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:10:12 följande:
    Den är jättegod!
    Allt gott kommer från Sverige. Åtminstone då jag var liten. Yoggi och Ahlgrens bilar. Samt Dr Pepper. I Sverige smakade man första gången på allt som gör livet värt att leva.
    Men Finland har godare choklad!
    INte smakat finsk choklad, men det skall jag se till att någon fixar åt mig.. eller joo en tuuluu eller nått som finns på ica ibland, den är finsk sa min finska polare som köpte den
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:12:06 följande:
    Jag tänkte det, att den är ju personlig då iaf.

Ett tramp stamp är en tatuering i svanken www.themontyminute.com/wp-content/uploads/200...
    Om jag haft kropp för det så hade jag gjort en sån på framsidan.. men nu är jag kort och tjock så det tänker jag icke ge mig på
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:11:53 följande:
    kan inte länka från galeriet..
    du dubbelklickar jämte bilden, så den blir blå (markerad) sen crtl c (kopierar) sen crtl v för att klistra in den i ett inlägg.. Lärde mig förra veckan

• HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:15:22 följande:
    Exakt så!
    Och humor. Har han inte humor så funkar det inte, tyvärr. Och det måste vara lika knäpp humor som jag har, annars funkar det inte. Mitt ex hade enastående humor och det var väl det enda som var bra med honom.
    Ja humor är lika viktigt som rätt humör.. Jag har så vriden humor, sarkastiskt, ironisk och rätt barock, kan inte leva med en man som inte kan uppskatta det eller som inte kan ordbattla och slåss med ord bara för att det är sköj, snabb i huvudet och rapp i käften helt enkelt
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:16:52 följande:
    det står alvin i min.. såg du det det är det ingen som gör :-P
    Noo de missade jag helt, satt ju och försökte hitta de snea juh
Svar på tråden SoA