Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-10-28 20:57:19 följande:
    Jag vill veta vad han ska säga åt klubben! Erkänna? Ljuga ihop nåt? Påstå att Piney gjorde det själv? Yeah right...
    vad betyder LS?
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-28 21:35:49 följande:
    @ varför

Tror LS e rivalerna till kartellen.
    Clay lägger skulden på dom, iom kriget står för dörrn..
    jo det avr det jag tänkte också, att ls var någon "utanför" för att skylla på någon annan.. har vi tur nu så skyller han på dem också kan de dra sig ur knarket på något vis, nu när de  börjar förlora så mycke medlemmar pga detta..

tur att piny och opie han bli vänner iaf (blödig som jag är)
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-28 23:40:41 följande:
    @ varför

Håller med dig..
    Dock tror jag att clay klev för långt, o satte första spadtaget till sin egen grav..
    det kommer ju att verka lite märkligt dock att ls eller vem han nu skall skylla på, ger sig på just piny och tara, varför skulle de välja två så små "spelare" och är dte bara för att ta utknaterna av klubben så borde dom ju tagit killen med händerna och prospeckten, det finns osm ingen förklaring till att de väljer piny och tara..

Gemma kommer att fatta genast iaf...
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-29 13:52:01 följande:
    @ varför

Ja gemma ja, men hon e ju delvis med i spelet att jax pappas papper inte ska fram för då rasar klubben.. Så jag tror att hon ser mellan fingrarna tyvärr.
    jag tror inet att hon ser mellan fingrarna men hon kan ju inget göra eftersom clay har börjat vara så ond och hårdhänt med henne..

Sen tror jag iof att den dagaen hon verkligen bestämmer att det skall göras något så kommer hon att få det gjort.. jag tror att hon blir clays död tillslut..

men nu i den närmaste framtiden tror jag att hon är besviken på clay och avslutar det hon påbörjade med Tig där mot väggen utanför garderoben
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-10-29 14:21:36 följande:
    Kommer de andra tro på att det är rival kartellen som ligger bakom? Alltså de är ju mer raffinerade i sitt dödande och skickar väskor med huvuden så är det då troligt att de skulle nöja sig med att skjuta Piney.
    jag tror ju somsagt inet det, för det verkar bara jättekonstigt att de dels skulle ge sig på piny (och förmodlien tara också då) och som du säger så har ju piny inte fått samma behandling som de andra, och ingen som inte ärinnom klubben vet ju vilken ställning piny har, för utomstående är han ju en av grundarna, första 9:o, så han skulle ha blivit behandlad på ett annat sätt om det var någon utomstående..
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-29 14:25:24 följande:
    @ varför

ASG! Gemma e fan min drömdam, förutom 20 år yngre.. Men hennes mentalitet..
    Sen tror jag som dig, när hon väl får nog blir det mayhem och hon går "bananas"..
    gemma är svår, skulle inte vilja vara bästis med henne, fast inte ovän häller :-P
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-29 15:18:50 följande:
    Jag tror att om jag var en old lady så skulle jag försöka hålla mig i bakgrunden så mycket som möjligt, se till att Gemma varken tyckte bu eller bä om mig... hon är verkligen falsk! Men skitcool Tungan ute
    i krig vill man ha henne på sin sida om man säger så

Men jag skulle alltid undra vad hon sa om mig bakomryggen och hur hon skulle få mig fixad den dagen jag inte behagade henne längre

men osm farmor åt mina barn skulle hon kasnke vara bra?!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-29 23:31:29 följande:
    Om Gemma tycker om en, då är det lugnt! Jag tror hon ställer upp i vått och torrt bara hon själv gillar och litar på en! Men om man hade henne som ytlig bekant eller så tror jag hon kunde backstabba en anytime. Och om hon ogillar en... då ska man bara hålla sig undan.

Hon är nog coolaste farmodern ever! Tungan ute
    tror jag skall bli som henne då killarna börjar ta hem flickvänner så skall jag droga de dumma och munpussas med dem jag gillar
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-30 12:27:33 följande:
    Låter skitbra! jag undestöder! Kan inte göra det själv då jag inte har kids men jag kan vara din bitchiga väninna som alla är rädda för och som vaktar dina pojkar lika mycket som du själv.
    haha.. blir aldelens utmärkt.. har ju tre pojkar att vacktapå så jag kan behöva lite stöd lillan kommer att bli som tigs flickor, hon är redan grymt bortskämd och har pappan lindad runt fingret
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-30 15:15:46 följande:
    Det brukar vara så med flickor Flört kanske han vaktar på henne då när friarna börjar knacka på? Så koncentrerar vi oss på pojkarna!
    skulle gissa att det blir så hon komme rinte tat få dejta förns han har "gått vidare" om man uttrycker sig lite fint