SoA
Passionsfrukt skrev 2011-10-28 20:57:19 följande:
Jag vill veta vad han ska säga åt klubben! Erkänna? Ljuga ihop nåt? Påstå att Piney gjorde det själv? Yeah right... 

(blödig som jag är)
  (blödig som jag är)

då killarna börjar ta hem flickvänner så skall jag droga de dumma och munpussas med dem jag gillar
  då killarna börjar ta hem flickvänner så skall jag droga de dumma och munpussas med dem jag gillar   

jag undestöder! Kan inte göra det själv då jag inte har kids men jag kan vara din bitchiga väninna som alla är rädda för och som vaktar dina pojkar lika mycket som du själv.
 jag undestöder! Kan inte göra det själv då jag inte har kids men jag kan vara din bitchiga väninna som alla är rädda för och som vaktar dina pojkar lika mycket som du själv. lillan kommer att bli som tigs flickor, hon är redan grymt bortskämd och har pappan lindad runt fingret
  lillan kommer att bli som tigs flickor, hon är redan grymt bortskämd och har pappan lindad runt fingret   

kanske han vaktar på henne då när friarna börjar knacka på? Så koncentrerar vi oss på pojkarna!
 kanske han vaktar på henne då när friarna börjar knacka på? Så koncentrerar vi oss på pojkarna! hon komme rinte tat få dejta förns han har "gått vidare" om man uttrycker sig lite fint
  hon komme rinte tat få dejta förns han har "gått vidare" om man uttrycker sig lite fint