Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

tezz840 skrev 2011-11-24 07:21:42 följande:
    tittade på avsnittet igår och jag måste säga att jag blev lite besviken. =(
    dom drog ut på ope/clay grejen till dom sista minuterna ju... och varför skjuta honom i bröstet? självklart har han väst på sig nu när han visste att ope var på väg.
    inte hade han väl väst? han blödde ju iaf.. men han kommer inte att dö av det dock.

Jag tror att jax skjuter honom i huvet.
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför

Snart är kontoret klart.. sattein nya skrivbordet och nya 37" skärmen idag, så nu väntar jag bara på nyaste soa så att jag kan njuta av det på STORA skärmen haha.. måste kanske tom se om alla andra säsonger och se om jag missat detaljer

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-11-28 17:42:26 följande:
    @ varför

Du ligger efter kör avsnittet på 92"
    jasså.. trodde du såg på telefonen? rymmer du så stor telefon i fickan  
    Jag känner iaf att 37" är det största jag kan tänka mig som dataskärm, och inte orkar jag koppla till tv:n för ett avsnitt ur en serie, inte ens för SoA
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-11-28 17:53:01 följande:
    @ varför

Ja när jag är på resande fot, men på onsdag e jag hemma.. O hur svårt e det o koppla upp tvn då din latmask ?
    dom står ju såååå långtifrån varandra.. behöver 20m sladd ju :-P och sedan skall det dras genom halva huset
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-11-28 18:40:03 följande:
    @ varför

Nähä! en liten dosa i datorn o en i tvn streaming med full HD..
    vi köpte våran tv då det var aldelens nytt med stora platta (7årsedan) så den har inte ens hdmi uttag så den är inte så lätt att göra något alls med :-P
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-28 19:16:43 följande:
    Åååh va härligt! Jag vill också ha nytt kontor, nytt bord och ny skärm... eller ja, jag borde skaffa ett hus först så att jag kan ha ett kontor Flört Nu har du det bra ställt då nya SoA kommer!
    eller hur skulle haft en sittsäck att sätta mig också :-P
  • varfördåför

jag hade en förut, den var i ett grovttyg istället för skinn också var den vit med svarta fläckar.. som en ko.. vi kallade den för "kosackon" haha, men uppenbarligen hade den inte nog med krigaranda för katterna tog död på den och slutade med att som sista förnedring pissa på den :-S

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-29 07:06:02 följande:
    Oj, våra har blivit påpissade av såväl djur som bebisar, de har slängts runt och hoppats på och misshandlats... men ser ändå väldigt bra ut! Läder är slitstarkt Skrattande
    men har man två hankatter som aldrig blir riktigt rumsrena så ger det inget att tvätta saker de pissat på, de känner lukten ändå och fortsätter pissa på samma ställe om man inte avlägsnar det so är nedpissat :-S

Men ikväll är det SoA för att återgå till ämnet
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-29 09:00:39 följande:
    Jo hankatter kan vara lite svåra på det viset... det var en hankatt som pissade på våra också men han var grannens och hade smugit sig in och markerade lite
    Du bor väl i norra Sverige? Tar ju bara ca tio timmar att köra dit från där jag bor, kanske jag skulle ta en roadtrip och komma med säckarna åt dig

Jaaaaa, SoA!!! Tror minsann jag måste se det på förmiddagen innan jag drar till jobbet, har kvällsskift imorgon så det blir så sent annars!
    10timmar till gränsen? jag har typ 5h till haparanda tror jag ;-P
    Men du är så välkommen

blir nog dexter imorgon på förmiddan.. får se då jag får tag i SoA.. Men får jag bara tag i det så skall jag se det genast
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-11-29 15:11:29 följande:
    @ varför

Det släpps imon runt 5-6 på morgonen..
    men dåsover min levarantör eller så är han på skolan. och sedan är jag borta till efter tre och sedan tar det en timme att ladda det från honom till mig :-P