Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:18:19 följande:
    Wtf är tuuluu? Aldrig hört heller Skrattande
    Fazers blå is the shit. Finsk standardchoklad, sedan finns det olika varianter. Krämigare än marabou, då de använder mjölk istället för mjölkpulver. www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/113524...
    Hur går det ihop med mjölk när så många finnar är laktosintoleranta???

Den heter säkert inte tuuuluuu bara nått liknande, jag minns aldrig namn
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:17:57 följande:

den här scenen var rolig då de låg och tittade på varandra och skrattade.. undrar om det bara blev så eller om det stod i manus?!
    den gillar jag med
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:20:07 följande:
    Inte fan har jag direkt en modellkropp heller men det skiter jag högtidligen i! Skrattande
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:17:57 följande:

den här scenen var rolig då de låg och tittade på varandra och skrattade.. undrar om det bara blev så eller om det stod i manus?!
    Jo den var hejdlös! Skulle inte förvåna mig om de bara crackade och inte kunde hålla sig, alltså att det inte stod i manus.
    Nja jag skall ju tycka om det själv och det lär jag inte göra och jag lär inte skaffa en mage som jag tycker det klär på heller, för då blir jag smal och benig och det vill jag inte vara heller, ser sjuk ut då, på riktigt. Alltså det finns ju en del bilder på mig på min sida och jag trivs faktiskt ganska bar som jag ser ut
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:22:23 följande:
    HOLY FUCKING SHIT ÄR DET DÄR EN BREVLÅDA???
    VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    Och säg inte att "jamen det är inte bara att måla" för det är inte "bara att måla" för mig. Det här är vad som händer om jag försöker "bara måla" nåt:

Det är en brevlåda i min design, den är min mammas, hon ville ha en speciell brevlåda OCH det har dom, den enda zebrarandiga i hela jämtland tror jag

Okej är tyst, men för mig är det faktiskt "bara" att måla, det är min hobby, som min familj och vänner tycker jag skall utveckla med då
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:25:11 följande:
    Jag är totalt vriden jag med, hela jag Finns inget så avtändande som en man som inte fattar då man drar till med nåt riktigt mörkt eller sarkastiskt och man får bara en konstig blick tillbaka. Då är det bara att ta sin hatt, tacka och gå.
    Japp och svälja den där jävla hatten, smakar liksom ull / kofta/ lamm...

Fast Lammkött gillar jag ju visserligen Flört
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:26:49 följande:
    Dom äter den inte, helt enkelt Dom äter nån halväcklig finsk choklad av annat fabrikat. Eller så äter dom ingen choklad alls, inte fan vet jag, känner typ inga laktosintoleranta
    Försöker komma på nåt som skulle heta nåt i stil med tuuluu men kommer inte på nåt
    Tror förpackningen var röd, men ja kan har heeelt fel också *vore inte första gången* I min värld är syrrans gubbes bil grå när jag tänker och ändå är den marinblå varje gång jag ser den irl Skrikandes
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:27:16 följande:
    hahaha , jag kunde längst upp i mitten står det alvin
    Bra jobbat! {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:38:21 följande:
    Jo det är klart, om man håller på  med sånt så kan man ju det. Har många kompisar som är som att "jamen det är ju bara att göra" gällande olika kreativa saker. Funkar inte för mig. En kompis gör typ sina egna kläder av navelludd och ekologiskt odlad hampa och hon är som att "jamen dethär gjorde jag bara sådär en eftermiddag".
    hahhaah Ja man blir lite sån när man kan själv..... Det verkar så självklart att alla kan sladda ihop det då. Men jag har en kompis som alltså de är som desktuction derby att ge henne en pensel med färg på, vet inte ens om jag vågat ge henne en av dotters vaxkriotor faktiskt
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:40:21 följande:
    Dumle? Tupla? Så finns det ännu en som jag fan inte kommer på namnet på.. kanske Ahaa eller nåt sånt? Skrattande
    Jag har totalt kasst minne jag med, så det är lugnt {#emotions_dlg.flower}
    Tulpa är det nog Känns rätt.....
Svar på tråden SoA