Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

Bordeaux skrev 2011-05-22 20:26:51 följande:
    Vi bor utomlands så vi laddar ner allt, jag vill inte se på tv som är dubbat.
    9september ska skriva ner det i kalendern tror jag
    Vad härligt att det inte är text utan dubbat tillochmed. Kräks
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:27:57 följande:
    tror inte att opie fiskade upp e kondo ur fickan där på sovrumsgolvet.. (jag har sexgraviditeterbakom mig.. sjätte var inte planerad )
    Gick det för fort? Oskyldig
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-22 20:30:07 följande:
    mm det är alldeles underbart, tyska, franska eller italienska. Hatar det, menibland har man tur och man kan välja om man ska se filmen på originalspråk eller dubbat. SÅ jag tror trenden kommer vända snart.
    Men var bor du om du får alla de språken på tv?
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:35:09 följande:
    det var ju nån strippa han låg i 69 med på en bardisk en morgon som han puttade ner på golvet då det ringde, förhoppningsvis överlevde hon det fallet... fast det kanske inte hade haft sex, hon kanske bara gick dit och la sig och somnade.
    Vilket minne! Förvånad Hur kan du minnas alla scener? Ser du om serien titt som tätt? Jag är impad.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:39:18 följande:
    jag ahr bara sett den en gång, men jag mins typ alla filmer jag har sett, det har nog med mitt psykiska psyke att göra

fast det är som drömsyner, jag mins händelser och detaljer, men karaktärerna är suddiga så därför blandar jag ihop ibland vem det var som gjorde det
    Skål
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:41:17 följande:
    fast gemma lever ju och henne droghanju över lite snabbt utanför toan en morgon
    Åhjavisstja. Det var härligt.Kyss
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:42:42 följande:
    jag var rädd att tigs skulle få dö efter den scenen
    Eller bli utsparkad och aldrig mer få komma tillbaka. Men det var hett, det var det.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:44:56 följande:
    lite okaraktäristiskt att han avbröt.. men han nyktrade väl till och insåg att clay skulle döda honom också..
    Har man fått se honom i nån fulländad sexscen? Du som minns.
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:45:58 följande:
    Ja just det.
    Goonie skrev 2011-05-22 20:43:59 följande:
    Eller bli utsparkad och aldrig mer få komma tillbaka. Men det var hett, det var det.
    Shit pommes frites om Clay fått veta! Då hade Tig inte varit skit värd. Och jag tror att Gemma fått sig en käftsmäll också.

Älskar annars den där scenen då Clay tar Gemma på skrivbordet, första gången de har sex efter våldtäkten. Han är som att "I want my wife!" och boom-shaka-laka!
    It was goooooood Tungan ute
    VILDDJURET! Apan, galten och hunden som muterats till ett superdjur som vräker sig på'na.Demon
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:47:40 följande:
    nää.. det är ju med gemma och då han blev skjuten, sedna är det mäst snack tror jag.. finns det fler med honom? det är isf korta snuttar från fester och så bra detaljminne har jag inte
    Hmm synd. Desto mer att föreställa sig själv Drömmer
Svar på tråden SoA