rädd såg röd fläck i ögat på bebis
hej min son på 5v har fått en röd pläck i ögat ögonvitan där nere. ´Va kan det vara? ska man göra nåt? kolla upp eller behövs de inte mvh
hej min son på 5v har fått en röd pläck i ögat ögonvitan där nere. ´Va kan det vara? ska man göra nåt? kolla upp eller behövs de inte mvh
Kan det vara en vagel? http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Vagel/
Min pojk hade det efter förlossningen, det var typ ett spräckt blodkärl. Försvinner efter ett tag. :)
Kolla med BVC nästa gång
tack ingt farligt alltså?
=) men blodkärl såg det idag, hur har han fått det, kan det vara att han kläst eller nått?eller nyst eller nåt?
tack. min kopisbarn hade så ögonen men det var i kanten o i båda men hon hade det när föddes. men jag såg det idag, så tänte om han fått det nu av nåt? men det kanske han har haft hela tiden eller fått det nu. om man kan få det efter oxå
Min tjej hade så när hon var nån /några veckor. Förrsvann efter nån vecka. Brustet blodkärl. Sen rev hon sig i ögon vitan och fick en liten blodprick igen, men som sagt, det försvann snabbt.