Så ledsen och frustrerad.....
Har kommit hem från BB nu efter att äntligen ha fått min underbara bebis. Jag är överlycklig över att ha fått henne och lever verkligen på lyckorus pga henne. Men....inom parantes så mår jag så jäkla dåligt nu efter att ha vägt mig igår. Jag har endast gått ner 3 kg av mina 25 som jag har gått upp, det var t.o.m mindre än vad bebisen vägde. Är exakt lika stor som innan om inte större, bara mindre mage. Jag var jätte uppsvälld i slutet av graviditeten och är nog ännu mer uppsvälld nu. Alla sa till mig innan att man normalt blir av med 10 kg direkt efter förlossningen, men tydligen inte jag. Känner mig som en stor buffel med jättesvullna fötter och bara allmänt stor. Usch vad jag mår dåligt av detta. Kan tillägga att jag fick göra kejsarsnitt så jag vet inte om det har med det att göra men känner att det mesta är vätska som jag bar på innan. Tänk om jag aldrig blir av med detta......åh snälla säg att nån har varit med om detta och att det gick över???? Fick bebis i ons så det e alltså 5 dagar sen....hjälp :(