• Anonym (FegFia)

Om han kom i slidan vid utesex - vad gjorde ni med det som rinner ut ?

Här på forumet läser man ibland om att folk har sex utanför hemmets lugna vrå. Har läst inlägg där folk gör det utomhus, hemma med folk i lägenheten, hemma hos bekanta, på fester, i bilen osv.
    Men vad jag undrar är vad ni gör med sperman om det går så långt att killen kommer i slidan under samlaget ?
    Jag menar det rinner ju ut efteråt. Hur löste ni det ? 
    Man kanske inte har papper i närheten om det inte var planerat. Drog ni bara upp underkläderna och lät det hamna där eller ?

• Svar på tråden Om han kom i slidan vid utesex - vad gjorde ni med det som rinner ut ?
  • Frontline

Be att få en av mannens strumpa...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Om det är utomhusknull är det väl bara att killen drar sej ut och sprutar utanför så är problemet löst?

• Seroster

Ett paket pappersnäsdukar är att rekomendera!

Vad du än tror är sant nu kommer du förmodligen inse är fel.
  • Anonym
    Anonym (FegFia) skrev 2011-05-22 14:02:22 följande:
    Man kanske inte har papper i närheten om det inte var planerat. Drog ni bara upp underkläderna och lät det hamna där eller ?
    Japp.
  • Anonym (FegFia)
    Anonym skrev 2011-05-22 17:07:55 följande:
    Japp.
    Var befann ni er när det hände ?
  • Anonym

Klart det blir lite äckligt... Men man byter underkläder så fort man kommer hem.

• Anonym

I en park, på väg hem från en fest. Inga pappersnäsdukar i handväskan. Ingen handväska, faktiskt.

• Anonym (FegFia)
    Anonym skrev 2011-05-22 17:18:20 följande:
    Klart det blir lite äckligt... Men man byter underkläder så fort man kommer hem.
    Har det hänt flera gånger eller ?
  • Anonym
    Anonym (FegFia) skrev 2011-05-22 17:25:30 följande:
    Har det hänt flera gånger eller ?
    Jaa, och det är väl olika från man till man hur det luktar men jag har aldrig upplevt det som att det luktar illa. Bara att det blir väldigt kladdigt för mig men det är något man släpper tankarna på efter ett tag.
  • Anonym (FegFia)
    Anonym skrev 2011-05-22 17:27:26 följande:
    Jaa, och det är väl olika från man till man hur det luktar men jag har aldrig upplevt det som att det luktar illa. Bara att det blir väldigt kladdigt för mig men det är något man släpper tankarna på efter ett tag.
    Vilka platser har ni gjort det på ?
    Var det folk i närheten någon gång ?
Svar på tråden Om han kom i slidan vid utesex - vad gjorde ni med det som rinner ut ?