Inlägg från: Lady Namárië |Visa alla inlägg
  • Lady Namárië

Det bästa egoquizet.

Jag fick sju rätt fast jag hänger i tårttråden. Är det för att jag gillat Game of Thrones, kanske?

So say we all
  • Lady Namárië
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-23 20:34:26 följande:
    Lady Namárië skrev 2011-05-23 20:02:54 följande:
    Jag fick sju rätt fast jag hänger i tårttråden. Är det för att jag gillat Game of Thrones, kanske?
     Bra jobbat! Men som serienörd och fan av manlig fägring  så måste jag påpeka att jag saknade riktiga karlar som Khal drogo och Eddard stark i ditt quiz..
    Men de är ju inte ärkefiender/bästisar/bröder som är ute efter samma brudar. Dessutom vet jag inte riktigt om det är i några önskedrömmar som Khal Drogos rumpa figurerar, direkt.
    So say we all
  • Lady Namárië
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-23 21:14:50 följande:
    Nej dom funkar väl inte i den röda tråden du hade det är sant. Men Khal Drogos rumpaction finns nog i många mångas drömmar. *övertygad*  Nu är ju jag lite av en Stargate Atlantis nörd men inte är det väl så att min syn på honom är färgad av Momoas roll från den serien. Khal Drogo är väl en riktig önskedröm kan man tycka annat?
    Han är gudomligt het! Så är det!
    Nja, skall det vara rumpa föredrar jag nog www.lovingtruebloodindallas.com/2010/05/gratuitous-naked-butt-photo-alexander.html
    So say we all
  • Lady Namárië
    M C skrev 2011-05-25 20:32:58 följande:
    Nu har jag sett lite rumpa - OMG vilken rumpa! *slurp*
    Talar vi om rumpan med hästsvansen eller den svenska rumpan?
    So say we all
Svar på tråden Det bästa egoquizet.