• Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop
  • Trollmamma till 4
    Linny79 skrev 2012-02-15 21:46:19 följande:
    Mitt ansikte är väl lite bättre, tack för att du frågar..

Jag har fortfarande en bit kvar, gör mina övningar som jag ska.. Men jag är glad för det som blivit bättre för det var riktigt illa... De som inte känt mig förrut skulle nog inte tänka på det så mycket... Men de som känner mig ser att det är nåt konstigt... Kommer nog få leva med det länge... Om jag nånsin blir återställd återstår att se..

Va skönt att det är bättre
    97 03 03 11
  • Monchichi

DonaAna: Ja det får vi göra, ser jag fram emot! Vilken våning sitter du på? Jag sitter på C.

Vad kul att få ordning på rum till sonen! Är alla renoveringar färdiga sen? Badrum är ju ett stort projekt, både att bestämma hur det ska se ut och kostnadsmässigt, jag vet, vi har hunnit renovera tre badrum på 2 år. Men det är kul när det är klart. Visst höll ni på att renovera innan A föddes också?

Trollmamma till 4: Nä vi har ingen dagisplats ännu, men har sökt till juli för båda. Fast helst skulle jag ha dem hemma längre. Får se hur det blir. Vi sökte till dess just för att det ska vara lättare att få då. Jag läste för ett par veckor sedan att läget inte var så bra på dagisplatsområdet, men hoppas det blir bättre tills det är dags för oss.

Jobbigt att söka jobb, men skönt att ha ett så klart. Hoppas du snart hittar ett som du ska trivas med! Det är inte lätt alltid att veta vad man vill heller. Lycka Till!

Linny79: Grattis till dagens födelsedagsbarn och till lillebror i efterskott! Jag såg dem i tidningen igår och tänkte på er, och nu ser jag att du har lagt in söta bilden här också. Håller med om att det inte är lätt att fånga båda två samtidigt, men du har ju lyckats bra!

Stickan: Grattis till S i efterskott! Det var 13'de väl? Hur går det med ditt jobb, fortfarande kul? Eller är det bara en transportsträcka tills du ska vara hemma igen?  

Ha det bäst alla!  

• DonaAna

Monchichi - sitter på E-vån.

Jo, vi har nog renoverat lite då och då sen vi flyttade in. Hallen och entrén var det senaste innan detta. Nu är iaf kakel och klinker hemma. Duschväggar och dusch är beställt och resten tar vi lite allt eftersom. Det knepiga blir att hitta handfat som passar till vårt lilla badrum. I morgon kommer både snickare (kära svåger) och elektriker (god vän) och jobbar.

Skrutten har börjat gå själv "på riktigt" nu! Han har länge kunnat gå några steg ibland men inte riktigt vågat släppa tryggheten att hålla i något eller någon. Men i torsdags kväll så lossnade det plötsligt!

• Monchichi

DonaAna: Vad härligt när det är klart i nya badrummet!

Hur känns det att ha börjat jobba igen? Jag trivs faktiskt utmärkt!

Stickan: Är du hemma med lilla S igen?     

• Malin F

Ååå vad länge sen jag var här! Tvillingarna tar all min vakna tid. Tänk att dom redan är 1 år o två månader drygt. Underbara killar! Och stora tjejen har hunnit fylla fem!

Hoppas ni har det bra allihop!!
    Kram!

~Cornelia~ängeln Vide~Colin & Vilgot~
  • Trollmamma till 4
    Malin F skrev 2012-03-19 16:19:42 följande:
    Ååå vad länge sen jag var här! Tvillingarna tar all min vakna tid. Tänk att dom redan är 1 år o två månader drygt. Underbara killar! Och stora tjejen har hunnit fylla fem!

Hoppas ni har det bra allihop!!
    Kram!
    Hej

Javisst går tiden fort!!!

Min lillplutt blir 14 månader snart

Allt bara fint, hoppas ni också har det bra

Kram 
    97 03 03 11
  • Trollmamma till 4
    DonaAna skrev 2012-03-20 16:17:56 följande:
    Och här firar vi ettårsdag om en vecka!
    Kul

Grattis i förskott till A

Har ni sökt dagisplats? Eller ni kanske har fått en plats redan?

Jag sökte till 6 augusti men fick plats den 14 augusti,,,känns konstigt att min lille ska börja dagis om 5 månader! 
    97 03 03 11
  • DonaAna

Tack!

Vi fick erbjudande om förskoleplats igår men har inte bestämt oss än, funderar på att söka på en annan förskola. Har nån vecka till att fundera. Ja, det är lite konstigt att dom snart börjar på dagis! Vi kör från 27 augusti eller runt då.

• Trollmamma till 4
    DonaAna skrev 2012-03-22 14:24:42 följande:
    Tack!

Vi fick erbjudande om förskoleplats igår men har inte bestämt oss än, funderar på att söka på en annan förskola. Har nån vecka till att fundera. Ja, det är lite konstigt att dom snart börjar på dagis! Vi kör från 27 augusti eller runt då.
    Ok!

Vi fick inte på de 2 första dagis vi sökte just för att det inte fanns plats men ring å fråga om det är just i skultuna ni vill ha dagisplats.
    97 03 03 11
Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop