Ampin skrev 2011-06-11 20:29:27 följande:
Vi gick på restaurang alla kvällar. På lunchen tog vi något lättare som en sallad/toast eller liknande, oftast nere hos kvinnan som hade ett litet matställe nere på stranden.
Jag är vegetarian så då blir det betydligt billigare med huvudrätten - fyllda paprikor och tomater ("Gemista") kostade 5-6 euro på de flesta ställen. Andra vegetariska rätter 6-8 euro. Min man åt mycket fisk och skaldjur och oftast kostade det 7-11 euro. Förrätt tog vi alltid, grekisk sallad ca 4 euro, vitlöksbröd 2 euro, tsatziki 3 euro... Efterrätter som banana split mm kostade 4-5 euro. Läsk, öl eller ett vinglas kostade ungefär samma, 2-2,5 euro.
Okej. Tack så mycket för ditt svar! =)
Vi har valt Inclusive så vi har 4 dagar då vi går ut och äter på andra restauranger.
Det känns som ett bra val med Inclusive eftersom barnen äter gratis och de är inte så stora i maten. De kan ju välja vad de vill äta och kanske hittar en favorit som de kan äta så mycket de vill av.
Jag har velat mycket över vårt beslut om det verkligen var så klokt, men det känns ganska bra nu. Vi har frukostbuffé alla dagar och lunchbuffé+middagsbuffé 10 dagar/14.