• Alla bra nick är upptagna

Hur i helvete uppfostrar ni era barn egentligen?!

Jag blir helt ställd av vissa människor (läs idioter) och vad som skrivs i trådarna. Många gånger har jag läst om b.la
    *Min dotter på 2 månader får skrika till hon somnar
    *Jag smiskade min son när han tog en kaka utan lov
    *Min dotter kallade mig jävla hora och jag tryckte tvål i munnen på henne
    *Äter inte min 1 åring vad som serveras så får hon inget alls och får sova hungrig.
    *Min sambo ger inte barnet mat, vad ska jag göra?

Seriöst vad fan är det med er?
    lite sunt förnuft? Någon?

*River mitt hår och skriker*

• Svar på tråden Hur i helvete uppfostrar ni era barn egentligen?!
    HEARM skrev 2011-05-23 08:12:14 följande:
    och du är perfekt?
    Jag kränker inte mina barn.
  • Mamma Jenny01

Ingen är perfekt, men TS exempel är lite väl hårresande det håller jag med om.

Mamma Jenny01 skrev 2011-05-23 08:14:49 följande:
    Ingen är perfekt, men TS exempel är lite väl hårresande det håller jag med om.
    Jag snackar ju inte om dem som blir arga på sina abrn, höjer rösten aningen mer än vad man borde. Utan de som kränker sina barn, slår dem.
  • Kazeer

Skriver under på trådstarten förutom att jag brukar försöka avstå från att kalla mina medmänniskor för idioter.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • IngvarIsbjorn

Jag vet inte var det sunda förnuftet bor, men inte är det på Familjeliv i alla fall...

• HEARM

jag tror inte dom vill göra som dom gör utan ser det som en sista utväg i panik eftert ångrar dom sig o skriver här för o få råd tips o hjälp

IngvarIsbjorn skrev 2011-05-23 08:18:46 följande:

Jag vet inte var det sunda förnuftet bor, men inte är det på Familjeliv i alla fall...

HEARM skrev 2011-05-23 08:19:06 följande:
    jag tror inte dom vill göra som dom gör utan ser det som en sista utväg i panik eftert ångrar dom sig o skriver här för o få råd tips o hjälp
    Vissa ja, många nej.
  • Försök inte

Håller med dig i allt som står i TS men jag vill gärna ta mamman som använde tvål i munnen på sin 13-åriga dotter lite (läs lite) i försvar. Man märkte i den tråden att TS ångrade sig genom att skriva att hon blev vansinnig. Detta hörde inte heller till vanligheterna och det tror jag inte att det gör hos någon MEN en tonåring kan vara väldigt frustrerande när de skriker j-a hora till sin mamma därför att mamman sa till dottern att om hon inte svarar när de kommit överens så behöver hon inte ha mobil.

Svar på tråden Hur i helvete uppfostrar ni era barn egentligen?!