• cateye

Min cykelnyckel är borta!

Hoppas någon här kan hjälpa mig att hitta min cykelnyckel. Har inte använt cykeln sen förra våren och nu när jag ville och har behov av cykeln så är nyckeln puts väck.
    Hjälp! Har tittat där jag tror jag lagt den men nej då.

• Svar på tråden Min cykelnyckel är borta!
  • cateye

Tyvärr. Ingen cykelväska har jag och i vårjackan låg den inte.

• Lönnsirap

Badväskan? Kylväskan? Munkjackan som du använder kalla sommarkvällar? Lådan med "viktiga saker"...

• cateye

Inte i någon väska, inte i någon viktig låda eller i min viktigmugg och inte heller i min viktigbokhylla. Den kan ligga varstans eftersom vi håller på att renovera ett hus och bor i ett annat och saker och ting roterar i denna oreda.

• Lönnsirap

Fast det mest troliga är att just cykelnykeln ligger och trycker och liksom inte ligger i oredan, utan på ett säkert ställe... Därav mina förlslag. För nått år sedan hittade jag min gamla mobil i pjäxbagen ett par år efter att jag tappat den!

• cateye

Ja, saker och ting kan verkligen vandra. Glad Pratade nyss med en kompis som letade efter sin nyckel och efter ett par år hittades nyckeln under hans föräldrars säng i en stuga som han inte varit i på år och dag. Hoppas inte min nyckel har vandrat så långt bara. Men jag tycker jag har letat på alla tryckarställen som husen har men nej då.

Svar på tråden Min cykelnyckel är borta!