Genital Herpes! *Killar se hit*
Hej alla!
Känner för att skriva av mig lite!
Varken jag eller min fru har varit otrogna. Jag litar på henne till 100%. Hon har blivit bedragen för måååånga år sen av sitt ex, så jag har väldigt! svårt att se att hon skulle bedra mig, då hon vet hur ont det gör.
Jag har inte varit otrogen, då jag vet hur ledsen & sårad hon blev när hon blev bedragen.
Tror jag kan ha smittat mig själv med herpes. :/ Har haft någon enstaka blåsa i munnen lite då och då. På insidan som sved lite, men försvann ganska snabbt igen efter nån dag.
Jag snusar, så trodde det kunde varit pga av det då, men nu vid närmare eftertanke kan det ju ha varit herpes typ 1.
Nej, jag har inte försökt att ha oralsex med mig själv. Förmodligen har jag kanske smittat henne i underlivet när jag har gett henne oralsex. (Hon har inga besvär whatsoever av blåsor eller andra symptom vid herpes.)
Kan det vara typ 1 som satt sig på mina ytterst känsliga/privata delar?
Det hela började i Tisdags (1 vecka sen) då det började svida när jag kissade. Detta intensifierades under onsdagen/torsdagen. Och så va jag lite röd runt urinöppningen. Det gjorde inte så värst ont vissa gånger när jag gick på toa, men ibland va det nära på att jag bara skrek rakt ut! För jävla ont!
I Fredags fick jag 1 blåsa som inte skulle vara där. Precis vid kanten på ollonet, fast på undersidan. Jag gick till en läkarstation i Borås. Knappt dem ville ha dit mig. Är ju listad i Halmstad.
Läkaren som tog emot mig tittade knappt. Ställde lite frågor om jag va gift osv. Berättade då att det är jag men varken jag eller frugan har varit otrogna.
Han kände lite vid lymkörtlarna, som vid det laget va både ömma & svullna.Sen va det inte mer med det. "Nä, det där är bara en liten infektion".
Jaja tänkte jag, bara bita ihop ett par dagar. Men när vi kom hem i söndags (Igår) gick jag till en läkare här hemma i Halmstad. Då hade jag 4 blåsor till som sved som fan vid minsta vattenkontakt, så hålla sådär rent va ju ett helvete. Tur man har en fru som kunde hjälpa till, för jag fick hålla hårt i händerna under tiden hon rengjorde med en tops/bomulls-tuss. (Läser du detta, så är du den bästa i hela världen! <3)
Läkaren tog svabb-prov och tittade ordentligt (Stor skillnad på läkare och nån jävla låtsas-läkare)
Förmodligen är det herpes svarade hon, men kunde inte svara på om det va typ 1 eller typ 2.
Väntar nu på svar med stor spänning.
Fick även bedövningsalva utskriven och nu kan jag tvätta mig utan hjälp från frugan. :)
Om ni har läst hit så hoppas jag att ni kan läsa min fråga och kanske ge mig nåt vettigt svar.
Ni killar/män som har eller har haft herpes på penis/ollon, hur fan ska man lyckas torka ut dem? Sitter nu upptejpad, för att inte huden ska glida tillbaka. Orkar ju inte sitta och hålla hur länge som helst. (Ser nog ganska komiskt ut, för min fruga skrattade till lite när hon såg tejpbitarna:P)
Finns det andra sätt än att lufta som gör att dem torkar ut? Hade en blåsa på skinnet på utsidan, men den är nästan borta nu.
Hoppas innerligt att jag inte har smittat mina barn när jag pussat dem! Det svider mer än vad dem här blåsorna någonsin skulle kunna göra!
Nu är jag så jävla nojig, så tvättar fan händerna med sprit även om jag inte har pillat där nere.
Aja, kände bara för att skriva av mig lite!
Mvh
2barnspappa i Halmstad