Inlägg från: niagara |Visa alla inlägg
  • niagara

Hur perfekt förälder är du?

0-3: WT när den är som värst! Ring soc, någon!!
    4-6: Du får allt ta och göra ett ryck om dina barn ska ha en vettig barndom.
    7-8: Good, but not enough
    9-10: du har tagit dig an mammarollen med perfektion! Gratulerar

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur perfekt förälder är du?
  • niagara
    Jamo skrev 2011-05-24 16:24:03 följande:
    Kanske skulle ändra till "hur perfekt mamma är du?" Svårt som kille att svara på frågan om ammning :) Sen frågan om mat, finns ingen som inte får in tillsatser i maten ;) Om ni inte slaktar och odlar precis allt själva vill säga :)
    He he, tja nu läste jag ju en tråd för ett tag sen om en kvinna vars man skulle amma. Och det var flera som svarade att deras karlar minsann drog fram det (håriga) mejeriet också.. Själv har jag svårt för att inte kräkas vid tanken.. =)
  • niagara
    kaji skrev 2011-06-01 17:34:32 följande:

hur svarar man om man ammat sina barn olika, typ så olika som mellan 0 sekunder och 4 år?

om man deltagit i skitmånga babyaktiviteter men inte för barnets (det skulle nog hellre varit hemma) skull, utan för att själv inte bli så ensam och uttråkad att man dör?

om man egentligen tror att kottar o stenar är jättebra leksaker o egentligen bara vill ha sådant men ändå ibland ger upp kampen o låter barnen behålla äckliga plastgrejor i fula färger?

om man tycker att skrikmetoder är vedervärdiga o borde förbjudas o därför sover alla ungar i en stor hög med sina föräldrar som hundvalpar ungefär?

hundvalpsmetoden, det bygger goa ungar tror jag Tungan ute
Svar på tråden Hur perfekt förälder är du?