Är pappa pedofil? [LÅNGT]
Min pappa gjorde slut med min mamma när jag var 8 år. Min bror var 11.
Redan innan mamma hade hunnit flytta ut fick jag höra att pappa hade träffat en ny tjej och att dom hade sovit tillsammans hos en släkting som var bortrest. Dom hade träffats 3 veckor innan mamma och pappa gjorde slut....
Hans nya tjej hjälpte till att flytta ut grejerna och skjutsa kartonger till mammas nya lägenhet.
När mamma hade flyttat ut började den nya tjejen vara hos oss och sovde där varje natt.
Hon var jättetrevlig och vi hade kul men då förstod jag inte vad det egentligen betydde....
Nu på senare tid har jag börjat förstå.
Hon var 19 år.
Pappa var 38 år...
Mamma skulle aldrig mer komma tillbaka.
Det tog slut mellan pappa och hans tjej efter en månad.
Pappa träffade en ny tjej ca ett år senare. Vi umgicks med henne och hennes barn en hel sommar men hon och pappa förnekade att dom var tillsammans. Den här tjejen var äldre än honom.
Träffade henne typ "direkt" men dom hade känt varandra när dom var yngre också.
Ungefär ett år efter henne träffade han en ny tjej. Igen. Min värsta fiende. Den här tjejen var 24....
Hon hade en 3 årig dotter. Hennes dotter fick göra allt men hon satte regler på mig och min bror.
Hon hade en "reservlägenhet" under deras 2 år tillsammans för att dom gjorde slut varannan vecka typ.
Hennes dotter dog av någon konstig anledning för några månader sedan.
2008 träffade han en ny tjej som han fortfarande är tillsammans med och hon några barn.
Jag fick träffa henne efter ca två veckor.
Under tiden han var singel hade han en del KK's som sovde över hos oss.
Bland annat två kvinnor som var i hans ålder.
Men även en av kvinnornas dotter som var ett år äldre än min bror. (hon var väl precis 15 år fyllda tror jag) Jag hittade bland annat nakenbilder på henne på vår gemensamma dator och MIN kamera!!
Och så några till som jag försökt förtränga...
När mamma och pappa träffades så skaffade dom en hund och pappan fick bestämma namnet på hunden...
Vi hade hunden i 4 år.
Jag hittade för en tid sen kärleksbrev från en kvinna som pappa var tillsammans med innan han träffade min mamma.... I brevet kallar hon sig vid ett smeknamn... Jag kände igen smeknamnet jävligt väl kan jag säga....
Då, När jag var yngre förstod jag inte riktigt vad som hände och så. Nu när jag tänker tillbaka förstår jag.....
15 år gammal. Och nej, Jag mår inte så bra idag....
Och nej, Jag och "pappa" har inte bra relation.
Jag vet faktiskt inte varför jag skriver det här....
Ville bara skriva av mig och varna er andra föräldrar.
Gör inte samma misstag som honom.
Jag tror faktiskt att jag ser honom som pedofil.
Minns även några gånger då vi varit ut med bilen och han sagt "kolla asset", "åååh kolla bruden " och så tittar jag och ser att tjejen är en i klassen över mig
Förlåt att ni behövde läsa, Men jag vet inte vad jag ska göra....
Mitt liv känns förstört.
Och vissa av mina vänner vet om att han varit på yngre...
Händer ofta att dom nämner det när man kommer in på något.
Det är inte kul och speciellt inte när några nya som man inte känner är med....