• LindaOden

Chicco Liteway - omdöme!!

Hej hallå!!

Jag ska köpa en parplysulky nu för jag är så trött på släpa med den stora otympliga vagnen när jag är ute o far.
    Funderar på en Chicco Liteway. Jag tycker den är en snygg vagn, lätt att fälla ihop o liten o smidig i bilen..
    MEN jag har funderat på hur det går att köra den här vagnen t.ex. på små grusvägar och gräs.. Har ni provat??
    Jag vill ha en vagn som fungerar på asfalt såsom grusväg.. Då menar jag inte riktigt grusiga vägar men vägar som är jord så att säga, inte asfalt!! :P
    Hoppas ni förstår vad jag menar!! Jag är nämligen med min syster i stallet och med på promenad när hon rider så då är det sk. jord vägar.. Haha. Låter dumt men ni hajjar..

SÅ kom igen! Omdömen om denna vagn TACK!
    Kläm annars in ett förslag på ngn annan vagn som skulle passa min behov!!

Taack! =)

• Svar på tråden Chicco Liteway - omdöme!!
  • Amazina

Vi har en buggabo och köpte chiccon att ha som semestervagn. Jämfört med buggan känns det ungefär som att köra en gammal kundvagn med lite skit i hjulen. Visst funkar den som semestervagn när man ska ta sig från hotellet till restaurangen eller en runda på stan, men inte på grusväg, inte i snö och inte i skogen! Jag tror dock att de flesta sulkysar är lika dana där.

• LindaOden

Haha. ok tack!!
    Var på babyproffsen idag o "provkörde" Chiccon i butik och den föll mig inte alls i smaken längre.. Så den blir det inte. Funderar på Brio Sitty ist men jag tycker den e så fruktansvärt ful bara!! :)
    Men men... Det återstår att se vilken d blir! tack för omdömet iaf!! =)

Svar på tråden Chicco Liteway - omdöme!!