• 82an

Tv-serien Vänner!

Det är säkert 1miljon stavfel. Sorry för det! Lycka till!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Tv-serien Vänner!
  • Pikachu01
    Art Vandelay skrev 2011-05-25 09:43:54 följande:
    9 av 10 och jag har varit helt Vänner-besatt, men jag missade på Dakota Fanning Rynkar på näsan
    samma här :)
  • fucktard

8 av 10. Fast Ross och Rachel annullerade (hur stavas det?) väl äktenskapet, är det verkligen en skiljsmässa?

• Mammatill2tjejer

9 rätt av 10

Man måste inte se för att tro, men ofta tro för att se
  • norrlandsflicka
    fucktard skrev 2011-05-25 12:31:52 följande:
    8 av 10. Fast Ross och Rachel annullerade (hur stavas det?) väl äktenskapet, är det verkligen en skiljsmässa?
    De annullerade inte äktenskapet. Ross lämnade inte in papprena för att han inte ville ha ett till misslyckat äktenskap bakom sig. Det blev skiljsmässa det också till slut.
  • Empiiis

9/10 rätt. Fick fel på antal säsonger.

• fucktard
    norrlandsflicka skrev 2011-05-25 12:37:32 följande:
    De annullerade inte äktenskapet. Ross lämnade inte in papprena för att han inte ville ha ett till misslyckat äktenskap bakom sig. Det blev skiljsmässa det också till slut.
    Ja visst ja! Att han inte lämnade inte papprena kom jag ihåg, men inte hur det blev till slut.
  • Anova

6 av 10.. Rätt så bra för en person som inte är särskillt förtjust i serien och som inte sett alla säsonger.

• 82an

Jag tänkte att man nog missade att det var Dakota. Sen är ju faktigst Drew omnämnd i ett avsnitt. Ville få det lite klurigt IOM att jag som kan Vänner innan och utan tyckte att det blev lite för lätt

Svar på tråden Tv-serien Vänner!