• om drömmen slår in

ännu lite frågor om Provera, tacksam för svar!

Hej!
    Jag är nu inne på min tredje månad med Provera, har alltså ätit det i tio dagar för att få blödning. Tog sista tabletten igår, så nu väntar jag återigen på att det ska hända något.

Nu har jag en liten tanke... Kan jag hoppa över att äta provera nästa månad, för att då se vad som händer? Om kroppen fattat vad det är som gäller? alltså att ÄL kanske kanske kommit igång.. (även om jag tor det är minst sagt omöjligt) Har inte haft mens på över två år....

Så vad tror ni? Skall jag fortsätta knapra Provera varje månad? Skall tillbaka till läkaren i augusti..

Ha de gott alla!!

• Svar på tråden ännu lite frågor om Provera, tacksam för svar!
  • LABC

hejhej....jag e inte så hemma på provera men jag har typ haft mens 2 gånger sen sonen kom å de e 3år sen...jag har börjat min första gång  på provera å mensen har kommit 4 dagen efter sista tabletten...tro de eller ej...jag trodde faktiskt inte på de...men kan du inte ringa å höra med läkaren så slipper du vänta till augusti...

kram

• om drömmen slår in

hej!
    Skönt att tabletterna fungerade för dig, då är det bara att hoppas på att kroppen fattar galoppen och börjar med ÄL osv igen Glad
    Jo, jag funderar på att ringa... I vilket fall, om det inte kommer någon blödning inom kanske fem dagar så ringer jag! Vänta är ju det värsta som finns, det tror jag vi alla kan hålla med om Rynkar på näsan

kram

Svar på tråden ännu lite frågor om Provera, tacksam för svar!