• Tom Araya

gaah, knulla mig!!!!!!!!!!

Men om du är hemma om dagarna borde ju din kille kunna ge dig mer än ett par gånger i veckan trots konstiga arbetstider.
    Brister det i ork och vilja från hans sida?

• Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-25 19:00:11 följande:
    Det är väl att han inte har orken kroppsligt varje dag, utan mest mentalt. Att komma hem helt död efter ett nattpass och sova halva dagen, för att sen åka och jobba samma pass igen.. Det blir jättesvårt att få till det. Kan tillägga att vi har barn hemma också, som är vaken när han är hemma.. Ibland kommer han hem och sätter på mig tidigt på morgonen men det räcker inte ett dygn..
    Aha, då förstår jag.
    Ser ingen annan utväg än självtillfredsställelse då. Skaffa några leksaker kanske. Solig
  • Tom Araya
    Rikard skrev 2011-05-25 19:20:55 följande:
    Det är helt sant att ungefär 8% anser att det är otrohet att tänka på någon annan.
    Jag drog bara ut konsekvenserna av det tankesättet.
    8 % är ju inte särskilt mycket, för lite för att vara något allmänt, moraliskt rättesnöre.
  • Tom Araya
    Rikard skrev 2011-05-25 19:38:25 följande:
    Det är fler än andelen sverigedemokrater i senaste valet!
    Det finns hopp om världen alltså!? Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-25 20:38:40 följande:
    Jag har en Rabbit! Men jag vill ju bli.. påsatt. Hårt..
    Förstår ditt problem men hittar ingen bättre lösning.
    I relation till att vara man, kåt och singel är det dock relativt lindrigt. För oss män finns inte lika bra hjälpmedel och de är väl inte lika accepterade som de för kvinnor. Jag skulle i alla fall aldrig skaffa en lösmutta.

Skaffa en löskuk med sugpropp du kan rida hårt. Solig
  • Tom Araya
    Anonym (ointresserad) skrev 2011-05-25 20:46:53 följande:
    Varför inte en lösmutta? Beställ en på nätet bara! Eller varför inte en Real Doll? Något dyrt men det är det nog värt! Om du inte vet vad real doll är så googla, de är rätt fina haha
    Jag tror jag vet vad du menar med "Real doll", såg ett tv-program om det.
    Dyra och inget för mig. Både dockor och lösmuttor är det pervo-varning på i mina ögon.
    Får fortsätta dejta Lena Handén tills jag ramlar på en tjej med ömsesidig attraktion.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-25 20:53:53 följande:
    Jag hade lätt skaffat en Fleshlight om jag var kille.

Jag har faktiskt en sån kuk som du föreslog, haha. Men den jävla kuken känns helt spetsig och är så jävla smal. *aldrig nöjd*
    Haha...du har en skön inställning! Solig
    Det hjälper dock inte mig....ingen lösmutta här inte.

Men försjuttsingen, det finns ju miljoner av olika dildos och stavar, nog borde du hitta en i bättre form och storlek.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-25 21:01:23 följande:
    Ja och dyrt är det. Jag är för kräser antar jag.. vill ha äkta vara.
    Tycker du att löskukar är dyrt och så föreslår du en docka för många tusen spänn.Obestämd
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-25 21:15:39 följande:
    Låter lite roligare med en docka. Det var inte jag som föreslog en docka dock.
    Nej, det var det ju inte, såg det nu.Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-26 18:13:13 följande:
    Var glad att du iaf får knulla 2 ggr i veckan, jag har inget sexliv alls och inte haft sen jag blev gravid. Har haft sex 1 gång detta år och jag håller på att gå upp i atomer.
    Vad är felet?
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-26 18:20:21 följande:
    PE: Felet? Jag är desperat bara, inte haft sex sedan bebisen blev till, dvs i januari och jag har liiite större sexbehov än sex 1 gång/år, men det verkar kört för mig att få till det. Man raggar inte som gravid och killar tar väl en som gravid=noll lust eller gravid=upptagen och det lär ju inte bli lättare som singelmamma att få till det heller så ja, det är felet.
    Ja, understruket KAN vara ett problem.
    Det kanske känns lite slampigt fördig att vara tydlig med att detta inte stämmer.
    Skulle killarna bara veta hur det ligger till är jag säker på att du skulle få till det.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-26 19:55:00 följande:
    PE: Får skriva i pannan Jag har lust och är singel trots att jag är gravid
    Hahaha......kan funka! Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-26 20:01:44 följande:
    Hur då? Ser aldrig nåt heting som är själv och jag är för blyg, känner mig inte vidare snygg heller och det verkar som det viktigaste för killar är att man är snygg som fasen och sedan helt pantad för övrigt, insidan är skit samma.

Ju längre tid det går med nobben desto fegare blir man.
    Visst har utséendet betydelse men även insidan, i alla fall i ett förhållande.

Handlar det bara om sex tycker jag insidan på tjejen är viktigast för det är ju den man som kille vill känna Skrattande

Totalpantade fotomodeller ser jag mest som uppvisningsobjekt och statussymbol.
Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!