• Anonym

gaah, knulla mig!!!!!!!!!!

Tom Araya skrev 2011-05-25 21:13:47 följande:
    Tycker du att löskukar är dyrt och så föreslår du en docka för många tusen spänn.Obestämd
    Låter lite roligare med en docka. Det var inte jag som föreslog en docka dock.
  • Anonym
    dlsa skrev 2011-05-25 21:15:01 följande:
    Äkta vara är väl nästan alltid bättre Tungan ute
    Skoja inte!!
  • Anonym

Var glad att du iaf får knulla 2 ggr i veckan, jag har inget sexliv alls och inte haft sen jag blev gravid. Har haft sex 1 gång detta år och jag håller på att gå upp i atomer.

• Anonym

PE: Felet? Jag är desperat bara, inte haft sex sedan bebisen blev till, dvs i januari och jag har liiite större sexbehov än sex 1 gång/år, men det verkar kört för mig att få till det. Man raggar inte som gravid och killar tar väl en som gravid=noll lust eller gravid=upptagen och det lär ju inte bli lättare som singelmamma att få till det heller så ja, det är felet.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-05-26 18:20:21 följande:
    PE: Felet? Jag är desperat bara, inte haft sex sedan bebisen blev till, dvs i januari och jag har liiite större sexbehov än sex 1 gång/år, men det verkar kört för mig att få till det. Man raggar inte som gravid och killar tar väl en som gravid=noll lust eller gravid=upptagen och det lär ju inte bli lättare som singelmamma att få till det heller så ja, det är felet.
    Det är många som raggar på mig trots stor mage! Särskilt på nätet. Det finns killar vars högsta dröm är att sätta på en gravid.
  • Anonym

TS: Ja ser man ut som en modell så kanske man får killar efter sig, men jag märker inget utav det.

• Anonym

PE: Får skriva i pannan Jag har lust och är singel trots att jag är gravid

• Anonym
    Anonym skrev 2011-05-26 18:20:21 följande:
    Ojo! Jag har utsatts för massa raggningsrösök trotts att jag är gravid. Nemas problemas. Gäller bara att se dem. Du får väl starta det hela ;)
  • Anonym

Hur då? Ser aldrig nåt heting som är själv och jag är för blyg, känner mig inte vidare snygg heller och det verkar som det viktigaste för killar är att man är snygg som fasen och sedan helt pantad för övrigt, insidan är skit samma.

Ju längre tid det går med nobben desto fegare blir man.

• Anonym

PE: Insidan verkar inte ha nån betydelse utan råkar man inte se bra ut så är det nobben och då är det ändå bara sex alltså.

Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!