• MorAnna79

Vilken viktminskningsmetod är bäst om man vill ha snabbt resultat?

Tips och tankar tack! Vad har ni provat för metoder, hur funkade dem och vad blev resultatet?

• Svar på tråden Vilken viktminskningsmetod är bäst om man vill ha snabbt resultat?
  • Cia o krabaten

Snabbast går väl strikt pulverdiet, men också ganska snabbt upp igen när man börjar äta sen...

Har själv Viktväktat och tycker det är en ok metod för mig.
    Känne rinte att jag svälter mig eller saknar för mycket i vardagen samt att man lär sig mer om vad som gör vad med kroppen och kan förändra sitt beteende för att få långvarig framgång *Låter som en tv-reklam *

Vet många som tycker GI/LCHF är mycket bättre och andra som kombinerat, dvs VV utan lightprodukter och så mycket kolhydrater.
    Tror olika sätt passar olika mnniskor, du får lov att hitta ditt sätt helt enkelt! 

• Kristina Nilsson

Caraktylen är ett ganska nytt bantningspreparat och är det överlägset bästa sättet att gå ner i vikt.

• Lykkorus

Äta minimalt, t.ex. en halv knäckemacka + 1 dl lättmjölk till frukost.  Den mängden till alla mål och sedan träna väldigt mycket.. Funkar på mig, blir av med 10 kg första veckan (men det är ju mest vatten, sen går det segare!) sen kanske 2 kg i veckan. Blev av med 30 kg på en sommar på det sättet...

• Kan inte bli bättre än såhär

Reductil var det som hjälpte mig på traven och fick mig att fortsätta på egen hand efter att tabletterna hjälpt mig gå ner 18 kgpå 3 månader. Efter det höll jag igång så mycket tack vare att jag orkade att jag gick ner 4 kg i månaden i tre månader till.

• lia76

Jag åt en svältkur
    Ämnesomsättningsdiet, gick ner 7 kg på 13 dagar.

Innan dessa under, våren 2005 så testade jag Atkins. Gick ner 20 kg på 4 månader.

Sen är det bra om man försöker äta notmalt mycket kalorier och sen ser till att man förbränner mer kalorier än vad man stoppar i sej, vilket ger ett bra resultat.
    har en jobbarkompis vars kompis nu har gått ner 20 kg på 4 månader genom att ha kontroll på vad hon äter, hur mycket osv och tränar lite då och då... Cyklar, går, simmar.

(=
Svar på tråden Vilken viktminskningsmetod är bäst om man vill ha snabbt resultat?