Inlägg från: Anonym (Sine) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sine)

fantiserar om äldre män

Alla har olika sexuella preferenser, inget konstigt med det.
    Slappna av kring detta,  men var försiktig för det finns en del knepiga killar där ute. Speciellt om du från början  går ut öppet med att du vill ha hård sex.

Det är bättre om du träffar en äldre kille som du blir naturligt attraherad av och det är ömsesidigt. Sedan, när ni börjat träffas,  så kan du berättta om dina fantasier. Då är det mindre risk att han är en sådan som gör dig illa. 

Det ska finnas en psykologisk fas i den sena tonåren när en del tjejer kan intressera sig för äldre män. Jag tror att det är enligt Freud, men jag är inte säker. Sp det kan vara övergående för din del.

I alla fall får vi ha vilka prefernser vi vill,  så länge vi inte skadar någon annan.

• Anonym (Sine)
    Anonym (rule) skrev 2013-11-02 08:13:27 följande:

Fantiserar om granntjejen som är 18. Hon verkar gilla att visa upp sig. Sett henne springa ut till bilen lättklädd, en gång endast invirad ett badlakan. Jag är själv 40.

Hon kanske hade bråttom, det behövs nog fler tillfällen för att veta att någon gillar att visa upp sig. 
  • Anonym (Sine)
    Anonym (rule) skrev 2013-11-02 08:13:27 följande:

Fantiserar om granntjejen som är 18. Hon verkar gilla att visa upp sig. Sett henne springa ut till bilen lättklädd, en gång endast invirad ett badlakan. Jag är själv 40.

Hon kanske hade bråttom, det behövs nog fler tillfällen för att veta att någon gillar att visa upp sig. 
Svar på tråden fantiserar om äldre män