Rollspelman54 skrev 2025-03-03 14:30:15 följande:
🤣 Såg inte att tråden var så gammal, hur ser man det? Stod bara äldre och typ 26 may?
Jag rollspelar rätt ofta med kvinnor i 30-40 års ålder, det är många som vill spela en yngre kvinna av dom.
I fantasin funkar det bra, man kommer ju ihåg hur man själv var 16 och fantiserade om granntanten, polarens morsa osv... Man minns ju känslan. Det händer rätt ofta att äldre kvinnor i rollspelet vill att man är just den unge mannen i spelet... Så trådstartaren kanske lever som kåt 18 åring... I fantasin... Även om hon är i 30 års åldern. 😀
Jag är ju gammal gubbe nu, och fantiserar om yngre kvinnor, men jag har inga problem med att bli den kåta grabben i fantasin... Och det är många rollspelare som byter mellan olika scenarion... Även gummorna... Sedan kanske en ung spelare har svårt att spela mogen kvinna.. De har ju till skillnad från oss äldre inte levt som både ung, äldre och gammal. Det vore kul om trådstartaren uppdaterar 😀
Scammar du mig? Gå till #1 Tom Araya mot ts18tjej så ser du tråden skapades 2011-05-23. Spekulationer om huruvida trådstartaren fantiserade om sig fjorton år fram i tiden, då som kåt 18 åring, nu som trettioåring hör till ämnet? Eventuellt vill någon skapa en tråd om rollspel som mötesplats för dem som gillar det skarpt.