• Anonym (18 tjej)

fantiserar om äldre män

Hej, jag har precis fyllt 18 år och det är först nu jag vågar "komma ut" med att jag fantiserar ofta om "gamla gubbar", att äldre män runt 50 år eller äldre behandlar mig som sin lilla hora, att han ska komma in när jag ligger och sover och hålla för min mun för att sedan knulla mig. Nästan som en våldtäckt men jag vill det innerst inne..

Vet inte om det är bara en fantasi eller något jag faktiskt skulle vilja göra i verkligheten.. har tänkt på det i ungefär 2 år, bara tanken gör mig så jäääävla kåt.

Är det något jag ska hålla som fantasi eller ska jag "ta kontakt" med någon äldre?
    Är dem ens intresserade av så unga tjejer som mig?

Vill veta om det finns någon här som kanske har varit i liknande sits Glad

• Svar på tråden fantiserar om äldre män
  • din
    Anonym (18 tjej) skrev 2011-05-25 23:18:38 följande:
    Hej, jag har precis fyllt 18 år och det är först nu jag vågar "komma ut" med att jag fantiserar ofta om "gamla gubbar", att äldre män runt 50 år eller äldre behandlar mig som sin lilla hora, att han ska komma in när jag ligger och sover och hålla för min mun för att sedan knulla mig. Nästan som en våldtäckt men jag vill det innerst inne..

Vet inte om det är bara en fantasi eller något jag faktiskt skulle vilja göra i verkligheten.. har tänkt på det i ungefär 2 år, bara tanken gör mig så jäääävla kåt.

Är det något jag ska hålla som fantasi eller ska jag "ta kontakt" med någon äldre?
    Är dem ens intresserade av så unga tjejer som mig?

Vill veta om det finns någon här som kanske har varit i liknande sits Glad
    Det är väl väldig normal att yngre bli tänd och attaherad på äldre,
    jag är man,och jag har haft relationer + sex med lite äldre damer,inga problem alls,det var trevlig för oss både.
    Men jag är inte alls emot yngre tjejer.

Allt gäller personer,och själva människan hur han /hon vill med sin relation.
  • Meddelande borttaget
  • kaji

jag är iofs ganska mycket äldre än dig men har liknande fantasier och har nog haft det hela mitt liv.

tror att det kanske är en bra idé att du väntar några år med att försöka förverkliga den fantasi du beskrev och kanske börjar med att göra liknande saker med någon du känner förtroende för.

personligen tycker jag att vissa saker får fortsätta vara bara fantasier. vill inte förverkliga allt jag fantiserar om. räcker så bra i verkligheten med det käre maken gör med mig eller låter någon annan göra:)

• Anonym (granne)

jag är 19 år och går ut gymnasiet i vår, jag kan inte sluta tänka på vår granne (jag bo hemma, han bor i radhuset bredvid). Jag har sett honom naken en gågn också och det hjälpte inte, snrarae blev jag bara kåtare på honom, han är typ 50 och har barn i min ålder...sjukt kanske

• din
    Jag är 40+ man och på senare tiden,jag har märkt att många tjejer som är yngre än mig,
    ser på ett speciellt sätt ,att de är attaherad /tänd på mig.

Jag har ingenting emot ålders skillnad ,sex och sånt, men,
    Jag förväntar mig att de själva ta det första steget.
  • Anonym (rule)

Fantiserar om granntjejen som är 18. Hon verkar gilla att visa upp sig. Sett henne springa ut till bilen lättklädd, en gång endast invirad ett badlakan. Jag är själv 40.

• Anonym (mindblow)

Har en granne som är söt, snygg kropp och verkar lite blyg, 18. Utländska.
    Jag är 44 och får erkänna att man haft lite erotiska tankar på henne.

• Anonym (Mannen)

Klart att många äldre män gillar tanken på sex med en ung tjej...men vore det mig det gällde skulle definitivt tjejen vara tvungen att ta första steget. Det skulle inte kännas ok att stöta på en ca. 20 åring när jag själv är 46....

• Anonym (mindblow)

Nej, jag skulle inte heller ta initiativet. Däremot om hon gjorde det... fast det är nog mest en fantasi. När man tänker ett steg längre, hon kanske blir förälskad och jag vill inte såra nån. Fast vem vet, kanske jag själv som blir förälskad, haha... Skäms

• StarSpawn

Jag håller inte med de flesta här i tråden. Jag tycker du ska förverkliga det.
    Jag upplever att äldre är har mycket mer respekt för en och är mycket bättre älskare. Så jag rådet dig att prata med äldre personer på det sätt du är bekvämast med (via internet eller verkligheten) och lär känna personen. Ha aldrig sex på första träffen utan prata bara. Prata om sex och vad ni vill också så ni båda är med på noterna. Sedan råder jag dig verkligen att vara ha vanligt "vanilj-sex" i början så du märker av ifall du trivs med personen och sedan kan man utgå från det. (Detta är för övrigt mitt tips när det gäller allt ligg, inte bara med äldre)

Svar på tråden fantiserar om äldre män