• kulapåmagen

ilar till i urinröret??

jag kan känna de som att de ilar till.. eller sticker till i urin röret.. svårt å förklara.. känns somatt de blir kallt snabbt helt plötslgit där typ.. e det för att bebisen sparkar på urin blåsan tro??

ngn som känner samma?

• Svar på tråden ilar till i urinröret??
  • kulapåmagen

ingen??

känns som de sticker till rejält i underlivet liksom.. höger till ellr va man ska säga.. känner de massa idag...

• Ms milla

Hej!

Ja samma här, tog upp det med min BM för det är ju rätt obehagligt! har aldrig haft urinvägsinfektion så jag trodde typ det var det men nej hon sa att det är barnet som bökar på och vrider sig så röret får sig små smällar då å då tydligen... dumma ungar!

• kulapåmagen

ms milla

jasså.. så de e bus ungen som håller på då

ja de e skit äckligt.. känns som man ska kissa på sig eller ngt.. å de e obehagligt ner de sticker till rejält.. så mkt som ja känner idag har ja inte kännt innan.. nu sticker de hela tiden typ.. man säger ju aj tom me ibland

• Ms milla

Ja vissa dagar är det värre av nån konstig anledning! när jag är ute å går mina promenader så "hukar" jag ihop mig typ ibland när det hugger till!
    och på slutet nu har hon även lyckats få till de där ilningarna på kvällarna när jag ligger i sängen i lugn å ro! men vissa dagar händer det inte alls! konstigt..

• kulapåmagen

ms milla..

ja jag fick huka mig rejält nu när ja bäddade sängen.. fy va läskigt..

• Ms milla

mmm... skönt när bebisen tittat ut sen va?? så man får bli "normal" igen

• kulapåmagen

ja verkligen! men tror nog ja kommer sakna magen lite ändå
    just nu e ja mest rädd för hur 17 man kommer se ut efter

• lillAa

jag med!!!
    har också kännt dessa ilningar... men jag är "bara" i v 15... hur långt har ni gått? o när kände ni det först?

• kulapåmagen

lillAa

ja är i vecka 30 och ja har känt de nu mest den senaste veckan.. kanske lite innan men inget som a reagerat på...

• Ms milla

Jag är i vecka 39 nu men det började väl för 3-4 veckor sedan typ tror jag...

• ludicrous

Jag fick som.. ni vet när man tar ngt urinrörsprov hos gyn eller nått, fast kraftigare.. då fixerade sig min bebis :D

Svar på tråden ilar till i urinröret??