Era godaste recept med rabarber!
Jag har en massa rabarber som jag inte vet vad jag ska göra med, kan ju inte göra 400 rabarberpajer . Så jag vill ha recept på annat, typ kakor eller desserter. Hoppas på många svar
Jag har en massa rabarber som jag inte vet vad jag ska göra med, kan ju inte göra 400 rabarberpajer . Så jag vill ha recept på annat, typ kakor eller desserter. Hoppas på många svar
Tack agtiwi!
puffar lite, hoppas på fler svar
Åh, min mamma brukar göra en rabarberpaj där det ingår kokos i pajdegen och ovanpå är det ett marängtäcke... Vispad grädde till det... Mmm... Världens godaste rabarberpaj! Ska snoka runt och se om jag kan hitta receptet =)
www.matklubben.se/recept/supergod_rabarberpaj_med_kokos_i_pajskalet_och_maraengtak_68523.html
Hittade detta på matklubben, verkar stämma bra =) Såg nu att du helst ville ha andra recept än just paj, haha, men här får du pajreceptet ändå... Denna är ju lite annorlunda än vanlig smulpaj iaf!
Rabarberkräm med vaniljglass är ju annars rackarns gott...
Efter mycket om och men lyckades jag logga in på matklubben.se, hade glömt mitt lösenord, och pajen lät faktiskt supergod och mumsig. Ska absolut laga den i helgen!
Gör saft!
Blanda gärna rabarber och röda vinbär, brukar bli jättegott!
Om du ska göra saft så är ju blandningen rabarber och jordgubbar rysligt god!:)