• EngladMathilda

Andra unga mammor i Göteborg.

Hej, mitt namn är Mathilda :) Är mamma till Felicia, idag är hon 5månader och
    1vekca gammal. Flyttade hit till Göteborg tillsammans med min fästman i början
    utav december, strax innan Felicia föddes. Måste säga att jag redan stortrivs :D

Tänkte ta och kolla om det finns några andra unga mammor här i Göteborgs trakten
    att få kontakt med? Skulle vara så jätte skoj :) Är ju som sagt nyinflyttad och känner
    bara väldigt få personer här än så länge.

Hör gärna av er om ni känner er manade.
    Mvh, Mathilda :)

• Svar på tråden Andra unga mammor i Göteborg.
  • thewen

Hej!

Inte riktigt lika ung mamma som er andra men jag är född 89 och hoppas på att få träffa nya föräldralediga mammor!
    Har en son på 4mån :) Jag flyttade till hovås i års skiftet och har varken nära till vänner eller föräldralediga sådana :P Är därför på jakt efter nya :)
    Hade vart roligt att ses och knyta kontakter i sommar någon som vill?!

• EngladMathilda
    thewen skrev 2011-06-22 00:24:51 följande:
    Hej!

Inte riktigt lika ung mamma som er andra men jag är född 89 och hoppas på att få träffa nya föräldralediga mammor!
    Har en son på 4mån :) Jag flyttade till hovås i års skiftet och har varken nära till vänner eller föräldralediga sådana :P Är därför på jakt efter nya :)
    Hade vart roligt att ses och knyta kontakter i sommar någon som vill?!
    Jag skulle jätte gärna vilja träffas! :) Flyttade precis som du hit till göteborg i års skiftet. Har en flicka på 6månader.
  • 90000

Jag skulle också vilja ses! :) Är född 90 och har en son på 2 månader. Flyttade till Göteborg i februari eftersom sambon är härifrån.

• EngladMathilda
    90000 skrev 2011-06-30 14:04:12 följande:
    Jag skulle också vilja ses! :) Är född 90 och har en son på 2 månader. Flyttade till Göteborg i februari eftersom sambon är härifrån.
    Åh, vad roligt. Vart här i göteborg bor du? Och vad heter den lilla? :) 

Vad gör du i veckan som kommer? Kanske att man kan bestämma någon dag då vi alla ses.
    De som vill dvs :) Ta en promenad eller fika.
  • 90000

Vi bor i Majorna och har en liten Malte :)

Såg och svarade på ditt mail.

• MammaTill100628

Hej hej, jag är 19 år och har en dotter på 14 månader, vi bor i biskopsgården, men flyttar snart till Tuve. lägg gärna till mig på Facebook ( Andrea Boberg) eller adda gärna msn ( [email protected])

• Kotek23
    Hejsan,
    Jag heter Angelika och bor i Skövde.
    Är en ung mamma som har en sån som föddes 13 April i år. Ingen kan vara lyckligare än en mamma som fått sin första bebis. <3
    Jag har även en blogg om ni vill kika in.
    http://kotek23.blogspot.com

Bloggar om livet som mamma, min sons utveckling och mycket mer.
    Kram
  • våranfamilj

Hej! Är född 1991 och har en dotter på 1 år. Bor i Gbg och tänkte höra om någon vill lära känna oss? :)

• EngladMathilda
    våranfamilj skrev 2011-09-27 16:09:13 följande:
    Hej! Är född 1991 och har en dotter på 1 år. Bor i Gbg och tänkte höra om någon vill lära känna oss? :)
    Hej, vi vill! :) Är också född 1991 och har en dotter på 9månader. Bor i Mölndal :)
    Vart bor ni? vad heter din tjej? :)
  • Tessrall

Hej!
    Jag är 25 år och har en son på 2 mån och 2 veckor :) Jag träffar gärna andra mammor att umgås med då inte jag heller har bott här så länge...så känner inte alls många...:) Vi bor i lundby intill eriksberg. :)

Svar på tråden Andra unga mammor i Göteborg.