• Agnes81

Hjälp mig gissa könet..

Hej forumet!

Hyser inget större hopp om att det går att se vad min lilla bebis har för kön på bilderna. Men kanske någon därute som har mer tränat öga än jag..

Om du tror dig se vad det är för kön, berätta gärna! Bebis är cirka 19 veckor på bilden.

Tack på förhand.

• Svar på tråden Hjälp mig gissa könet..
  • SilverLadyG

på de bilderna du har, går inte att avgöra, tyvärr!

• Agnes81
    GreteP skrev 2011-05-26 17:12:49 följande:
    på de bilderna du har, går inte att avgöra, tyvärr!
    ja, de har nog gjort ett bra jobb på ultraljudsmottagningen. befinner mig utomlands och här får de inte berätta könet.. så de tar bort bilder där det skulle kunna synas.. synd för mig! tack ändå!
  • LinNea08

fast på sista bilden ser det ut som blygläppar? eller så är det bara skinkorna... Iallafall gissar jag tjej

Max 080620 Lucas 110306 mina två ögonstenar
  • Agnes81

@linnea08
    Tror du har helt rätt! Min man var med på ultraljud idag och sade sig se "triangeln"!

Med blygdläppar syns alltså så tidigt?

• LinNea08
    Agnes81 skrev 2011-05-28 19:54:33 följande:
    @linnea08
    Tror du har helt rätt! Min man var med på ultraljud idag och sade sig se "triangeln"!

Med blygdläppar syns alltså så tidigt?
    Männen brukar lustigt nog ha rätt.. min man har gissat rätt båda gångerna

bra fråga om läpparna, har ingen aning

när har du Bf?
    Max 080620 Lucas 110306 mina två ögonstenar
  • skoteroverall

jag tror tjej! men jag har ingen erfarenhet av ul-bilder, tyckte ändå de såg ut så...men d är ju jag de! :) hoppas tråden blir kvar så man får veta. grattis förresten, jag är avundsjuk ;)

• LängtarEfterDiig

Jag tror flicka :) Alla trodde jag väntade en pojke men jag får en flicka om 4 månader, hihi

Svar på tråden Hjälp mig gissa könet..