Cybersex och relationer
Jag är singel och när jag inte har sex på något annat sätt så är jag ibland på en camsajt. Jag föredrar att 'träffa' samma kille och har haft kontakt med en man några gånger. Även om det är helt anonymt så har vi blivit lite personliga och haft en rätt gullig kommunikation. Det är förstås ingen bra idé, det är bättre att hålla det så känslobefriat som möjligt.
Jag har märkt att han vill veta om jag bara 'träffar' och skriver till honom och igår frågade han om jag verkligen är singel. Jag svarade som det var och när jag frågade honom berättade han att han har en (dålig) relation.
Jag vet inte om det spelar någon roll egentligen, vi kommer ju aldrig att träffas irl, men för mig känns det inte ok. Det är förstås bara en fantasi men vad tycker ni? (Jag glömde att fråga men jag är nästan 100 på att hon inte vet.)
Det är väl ett icke-problem egentligen men jag undrar hur ni tänker av ren nyfikenhet. Min väninna tyckte att jag var fånig som inte ville fortsätta kontakten eftersom det inte är "på riktigt" men jag tycker att det är rätt svinigt av honom mot henne.
Jag kommer nog inte att ta kontakt igen. Lite av det roliga försvann och vill jag har komplicerade kontakter så kan jag ju lika gärna träffa en man irl.